Concurs: Morti pana la apus


Hello lovers,

Uite ca revin cu un concurs organizat la noi pe blog!

Da, stiu, sunt emotionata! Cartea pe care o pun la bataie este primul volum din seria Vampirii Sudului scrisa de Charlaine Harris! Volumul este nou-nout si este recompensa mea pentru voi. Imi pare rau ca nu mi-am permis sa cumpar o carte mai importanta, sa zicem, dar bugetul meu nu este asa de mare..

Pentru a participa la concurs, tot ce trebuie sa faceti este sa lasati intr-un comentariu cele de mai jos:

1. Numele si prenumele

2. Sa va lasati adresa de e-mail cu care urmariti blogul [+1 punct]

3. Sa postati undeva despre concurs [Facebook, Twitter, Blog personal] [+1 punct pentru fiecare link unde ati facut postarea]

4. Sa raspundeti la intrebarea: Cine este personajul principal din seria Vampirii Sudului?

Concursul se va termina pe 22 Mai 2012, iar pe 23 mai vom anunta castigatorul! Sper sa va incante ideea si sa acceptati provocarea de a participa la un concurs organizat de noi!

Abia astept sa vad cata lume este interesata!

Pupici,

Theo~

12 thoughts on “Concurs: Morti pana la apus

Tell us your opinion...

