Recomandari de Weekend #2


Hello Hello,

Dupa o saptamana la pat and so on, m-am gandit sa revin cu alte cateva videoclipuri care sa va mai inveseleasca putin ziua sau sa va faca sa va simtiti mai bine 🙂

 

Cateva poze ca sa ne distram complet:

 

Si doua capitole din:

Opposite, yet the same: https://fordamonsalvatorelovers.wordpress.com/incomplete-series/opposite-yet-the-same/capitolul-2/

 

Forbidden Fruit: https://fordamonsalvatorelovers.wordpress.com/incomplete-series/forbidden-fruit/capitolul-7/

 

Toate astea fiind spuse, va doresc bafta la comentat, dat share si nu uitati ca ne puteti trimite sugestiile voastre prin comentarii sau prin e-mail la adresa: theo_petcan@yahoo.com

 

Pupici,

Theo~

 

7 thoughts on “Recomandari de Weekend #2

  1. Acum am descoperit blogul vostru şi m-am uitat la cele 3 clipuri. Sunt superbe!
    Nu înţeleg care-i faza cu clipul 3, este trailer la sezonul care începe săptămâna viitoare? De abia aştept să revină TVD, mi se făcuse dor de Damon :)! Şi sunt curioasă ce au născocit scenariştii pentru acest sezon.

    Like

    • Buna Cristina,

      Si eu sunt curioasa in legatura cu ce au mai nascocit scenaristii pentru acest sezon si presimt ca primul episod va fi, oarecum, putin dezamagitor. Elena o sa ne ‘distruga’ psihic cu ideea de ‘I’m a vampire now’.

      Tu ce zici?

      Pupici,

      Theo~

      Like

      • Din pacate, sigur asa va fi.. Elena si “prejudecatile” ei, nu?! Cred ca am si vazut un trailer oficial al noului sezon si era o faza de genu.. Ma scoate din sarite Elena, de multe ori.. Lol! De cand urmaresc seria incepe sa imi placa mai mult de celelalte fete din film, decat de Elena. WTF? Este atat de buna, de morala, de pura…..femeia perfecta :)) ?! Personajul meu preferat este Damon, Ian S. joaca senzational acest rol, cum zambeste, cum se stramba…totul!!!
        Sa ne pregatim spiritual si moral (si psihologic) pentru fazele Elenei din urmatoarea serie.. (apropo, mi-e dor de Kathrine!). Mai imi place si Elijah..

        Like

  2. Back at home :).. Hm, ieri ti-am lasat comment la ultimul mesaj dar nu este aici. Nu-i bai :). Mda, Elena chiar o sa ne faca zile fripte cu “I’m a vampire”, cu etica si moralitatea ei… Pe mine ma scoate din sarite. Si, bineinteles, cu “dragostea” ei pt. Stefan. Well, ma bucur ca Bonnie este mai rea acum :)).

    Like

    • Ajunsese in spam comentariul. Nu stiu de ce 😕

      Anyway, si pe mine ma scoate din sarite atitudinea Elenei, dar intr-un fel stau si ma gandesc ca poate e cu un motiv?

      Tu ce crezi?

      Like

      • Theo, eu am cam ajuns la capătul răbdării cu atitudinea ei :)).. Deja începe sezonul 4 cu atitudinea de mironosiţă, mi-e milă şi de Damon..
        Ideea este că, scenariştii (şi regizorii) trebuie să găsească pentru fiecare sezon cate o nouă idee, personaje noi.., poate şi de aceea atitudinea Elenei. Sunt curioasă dacă devine vampir şi dacă rămâne vampir.. 😀
        Nu îmi amintesc dacă, doar în ultima serie am avut impresia asta, dar, în seria 3 anumite detalii se mai băteau cap în cap, cu detalii din primele serii..

        Like

Tell us your opinion...

