Review: Flat-Out Sexy


 

Flat-Out Sexy

By Erin McCarthy
 Descriere: “One of the romance writing industry’s brightest stars” (Romance Reviews Today) returns with a flat-out delightful, new, and sexy contemporary romance about a woman who’s happy being single, and the man determined to change her mind.


Independent single mother Tamara Briggs wanted to find a new, sexy, no-strings-attached man, just not one as young as NASCAR driver Elec Monroe. But he sure does get her heart racing. And after she’s tricked into a blind date with him, Tamara gives in to her passion. Things screech to a halt, though, when he asks to meet her children. Whatever happened to wham-bam-thank-you-ma’am? Suddenly Tamara has to decide how much risk she’s willing to take to experience the power of true love.

 

Părerea mea (Theo): Am început cartea aşteptându-mă
la ceva amuzament şi o porţie de râs zdravănă. Nu ştiu de ce, căci nicăieri nu
erau indicaţii in privinţa unor asemenea aşteptări.
Am continuat să citesc
pentru că pur şi simplu nu puteam să mă opresc nici dacă vroiam. Uite aici
motivul unei nopţi aproape nedormite şi o ceartă interioară cu mine însămi că a
doua zi am o zi grea la şcoală şi că nu ar trebui să îmi pese ce fac două
personaje fictive şi că vor fi aici şi mâine, aceeaşi pagină, acelaşi semn de
carte, aşa că fără griji pot să merg la somn.
Fir-ar să fie! Dacă m-ar
şi asculta propriul meu creier atunci aş fi fost probabil deja de mult în pat
gata de somn, gata să îmbrăţişez somnul decât să stau trează să citesc, dar nu
este vina mea! Este vina cărţii! De ce nu înţelege nimeni asta?
Bine! E şi vina mea! Dar
cartea asta pur şi simplu mi-a plăcut! Am tot citit cărţi bune în ultimul timp şi
chiar nu ştiu ce să aleg atunci când vreau să mă destind, dar cu ‚Flat-Out
Sexy’ chiar nu m-am înşelat că o să mă facă să mă simt bine.
Este vorba despre o mamă
singură, cu doi copii: Petey şi Hunter de nouă, respectiv şapte anişori, doi
copii superbi şi o mamă frumoasă, deşteaptă, dar din păcate văduvă.
Sună puţin cunoscut, nu?
Hmm, aşa m-am gândit şi eu, dar stilul autoarei, bineînţeles, că era prea bun
pentru a nu termina cartea. Aşa că am continuat! Tammara – mama singură – după
doi ani de la decesul soţului ei – un foarte bun competitor de NASCAR (curse cu
maşini) – se gândeşte că este în sfârşit pregătită pentru următorul pas: să iasă
din nou pe piaţă, să se întâlnească din nou.
Fiind profesoară la o
universitate de prestigiul, îşi alege drept prim partener un profesor de acolo,
un om care nu ştie să se integreze şi nici nu ştie mare lucru în afară de
materia pe care o predă. Cu alte cuvinte: sexul e varză, el e varză, iar ea se
simte groaznic!
La una din ultimele
petreceri unde are de gând să participe alături cu Geoffrey – domnul profesor
ciudat – Tammara dă peste un tip superb. Atrăgător, frumos, inteligent, dar cel
mai important: tânăr!
Stai. Ce!?? Exact. Elec devine
principalul punct de reper în jurul căruia va gravita Tammara. Totul de aici
devine „predictabil” aş putea să spun, dar ar însemna să mint puţin. Ei bine,
da, poţi să îţi dai seama cam ce urmează având în vedere că nu este un roman
fantasy sau plin de creaturi care au puteri, ci este un roman despre noi –
oamenii (Oamenii salută naţiunea!), dar în acelaşi timp te ţine în suspans şi
pur şi simplu mori de curiozitate să afli ce urmează! Dacă e aşa cum ţi-ai
imaginat tu sau se schimbă totul dramatic! Păi, în principiu, se cam schimbă
totul dramatic!
Pune pe lângă o poveste
de dragoste superbă şi o nebună care îţi vrea prietenul cu tot dinadinsul,
adaug-o şi pe prietena ta cea mai bună încercând să îţi facă lipeala cu el şi să
îţi şteargă inhibiţiile de mamă la o petrecere dată de fostul ei soţ, mai adaugă
şi doi copii care îţi adoră noul prieten de care încă nu le-ai spus, plus un
accident, ceva sex bun şi deja ai o impresie generală despre ce urmează.. nu?
Recomand cartea tuturor
celor care simt nevoia de ceva pasiune, de ceva înţelegere a dragostei din
punctul de vedere a unei mame singure cu doi copii, celor care adoră cursele de
maşini (eu, eu, eu) şi tuturor celor care sunt pregătiţi să râdă, să închidă
ochii şi să bea un ceai fierbinte!

 

Tell us your opinion...

