Wait! What?!


Hello Lovers,

Astazi am vazut primul episod din sezonul 4. Hmm, promitator. Cred!

Am urmarit si chiar am crezut ca imi place. Desi sezonul trecut Bonnie m-a lasat rece [o intelegeam, sincer, chiar o faceam], sezonul asta imi pare ca va fi mai mult in prim-plan si asta ma bucura orecum datorita noului ei caracter, noii apropieri [pe care o intrevad eu] cu Jeremy, ideea in sine de Dark Magic o asteptam de ceva timp. Old same good nu mai e chiar atat de frumos cand vrajitoarea in cauza e pur si simplu mult prea manipulata. Cred ca o sa aibe o schimbare de caracter destul de drastica Bonnie si imi place asta! Vreau sa vad evolutia ei, plus ca schimbarea de caracter s-ar putea pipera putin si cu mai multa atitudine “dark”, dar asta ma duce cu gandul la mult controversatul subiect: Damon – Bonnie? Hmm, nu stiu ce sa zic despre asta. Adica, parerea mea, daca mai nou e putin “dark” o sa faca producatorii in asa fel incat si serialul sa fie ‘suprapus’ cu cartile? [No Damon si Elena? Ci old same Stefan?]

Nu vreau sa comentez mai mult despre asta pentru ca imi amintesc din nou cum am reactionat cand am aflat stirea legata de concedierea lui L. J. Smith.

Revenind. Ce naiba a fost: ‘I remembered! All of it!’

Holy Cow! Ma asteptam la altceva. La alt moment. La orice numai la recatia aia nu! Screw Elena! ‘Be mad at me not at them?’ Serios? Nu tu, Suzi! 😐

A fost mult prea sec! Imi imaginasem totul altfel, eram chiar curioasa sa vad evolutia.. dar la asta? Nici in cele mai urate cosmaruri ale mele nu m-am gandit la asta! Sec, Sec, Sec! SEC! Ce naiba? Come on people! Teenagers drama again?!

Sincer? Go Damon! Inca rece si bine pus in loc, fierbe pe dinauntru, dar in acelasi timp cred ca a acceptat ca optsprezece ani, raman tot optsprezece ani! Nu stiu, serios. In acest moment ma simt partial dezamagita. Ma simt confuza, incantata, enervata si totodata nervoasa pe tot episodul asta!

Voi ce parere aveti?

 

Hugs,

Theo~

10 thoughts on “Wait! What?!

  1. Ohh…dar oare cu ce sa incep :Au fost prea multe momente Stelena (fosrte stupide, unele daca imi vrei parerea), iar faptul ca Elena si-a amintt ce s-a intamplat cu memoria ei…e putin cam…prea grabita.totusi ea nu si-a amintit totul!Cand a intrat in camera ei si-a amintit momentul cand Damon i-a spus despre sentmentele lui pentru ea, dar nu si despre noaptea de pe pod.Nu asta nu si-a amintit, doar a dedus ca s-a intalnit cu Damon prima data….e clar ca Julie Plec are ceva cu DAmon pentru ca mereu Damon iese in pierdere …MEREU!Dar revenind…care e faza cu consiliul?Devin vampiri ca sa ucida vampiri , sau totul a fost in planul lui Pastor Young?Intrebari , intrebari….but I still love Damon , and i’ll always do this ❤

    Like

    • deci eu imi mentin ideea:referitor la ultima scena,cu consiliul..cred ca Damon l-a constrans pe pastor sa omoare toti hunterii pentru ca erau un pericol,si ca razbunare.adica bad damon is back,nu?
      -referitor la faza cu grabirea amintirilor…mi se pare ca in ultimul episod,cand era ea ‘moarta’ si ne prezinta prima lor intalnire constituie faptul ca iti aminteste. adica subconstientul ei descuie amintirea.
      fazele stelena,cute dar mai bine fara ele:))
      siiiiiii ce m-a >marcat< : momentul acela cu Damon si Elena dupa ce elena il salveaza pe Matt si incep sa vorbeasca….ingrijorarea si disperarea lui Damon m-au lasat pur si simplu masca,imi venea sa o strang eu pe Elena de gat doar ca sa nu mai fie el suparat.:))
      klaus&tyler&caroline super cute dar klaus tot un magar ramane.
      restul.voi ce credeti?

      Like

  2. Mie mi-a placut oarecum….si eu ma asteptam la ceva mai mult de la transformarea ei da asta si nu prea mi-a placut secventa cu Klaus si Rebeckah cand a tipat la ea:|….in rest a fost bine:)

    Like

  3. Theo, desi imi imaginasem si eu cu totul altceva sau speram sa se indrepte spre altceva relatia Damon/Elena, ma asteptam sa se intample exact ce s-a intamplat :(.. Elena si cu “elenismele” ei!
    Alina Ioana m-ai pierdut putin , “Devin vampiri ca sa ucida vampiri , sau totul a fost in planul lui Pastor Young?”. Singurul care a fost transformat in vampir, sa ucida vampiri a fost Alaric (miss him!). Mi-a scapat mie ceva, ne-am uitat la acelasi film?
    Ma asteptam sa apara si Elijah pe acolo.
    Damon/Bonnie? Nu prea ii vad impreuna.. Mai bine Caterina sau Rebeca si sa-i curga balutele lui Elena.Hihi! Ar merita si ea putina sare per ana :D!
    Mie mi s-a parut ca Elena si-a amintit si prima lor intalnire, chiar i-a zis lui Damon din cuvintele spuse de el la prima intalnire, si de faza cu lantisorul din dormitor.

    Like

    • Ma refeream ca Pastor a omorat intreg consiliul spunand “Asta incepe cu noi”..are un plan ascuns, niste aliati? sau a fost constrans?cred ca raman la ideea Rallei mi se pare mai dramatic asa …dar o sa vedem :d

      Like

  4. serios acum nici eu nu ma asteptam asa la reactia ei. imi imaginasem ca cum isi va aduce aminte de damon elena o sa sara in bratele lui! adica dupa ce toata vara am citit numai fuc-uri cu delena acum imi venea sa-i trag un pumn elenei de nu se vedea. daca nu erau ai mei acasa eu cred ca tipam la calculator! sincer eu nu prea-i vad pe Bonnie si Damon impreuna! adica nu se potrivesc deloc! fetelor am o intrebare pt. voi daca ar fi un moment de s*x intre Stefan si Elena ce fata credeti ca ar face pe platouri sotia lui Paul si Ian? eu cred ca ar fi super mega nervosi si ar vrea sa se termine odata faza respectiva.

    Like

Tell us your opinion...

