Vesti proaste!


Hello lovers! Îmi pare rău să vă aduc aceste veşti proaste, dar cineva trebuie să o facă….pe DS nu se vor mai posta capitole întrucât nu mai avem această posibilitate. De câteva luni nici eu nici Theo nu am mai primit capitole la corectat noi nu avem cum să traducem şi să corectăm din cauza liceului care necesită 99,99% din timpul nostru. Celălalt procent de 0,1% îl dedicăm blogului SW. Din câte am observat nimeni nu-şi mai dă interesul în legătură cu DS am primit o avalanşă de persoane care vor să ajute când am postat acel anunţ cu închiderea blogului din lipsă de traducători şi vreau să vă mărturisesc că spre dezamăgirea mea nu am mai primit nici un capitol tradus de la persoanele respective….

Asta este tot ce am avut de spus!

8 thoughts on “Vesti proaste!

  1. Cat a fost septembrie stiti doar ca am tradus aproape numai eu. asi vrea tare mult sa va ajut, dar si eu ma dedic 100% scolii, ca majoritatea dintre noi…

    Like

  2. nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    bine defapt prevedeam ca o sa se imputineze postarile si nu a fost o surpiza atat de mare
    cu toate ca ma intristeaza vestile tin sa precizez ca respect si accept decizia voastra.stiu cum e ca scoala sa necesite 100% deci va inteleg perfect.
    sper totusi daca puteti sa mai postati in vacante sa tinem intr-un fel”flacara vie”(stiu stiu cam trasa de par expresia dar nu cred ca sunt pregatita ca blogul sa se stinga)

    Like

Tell us your opinion...

