Top 10 sarcasme ale lui Damon din episodul 3 “The Rager”


 

Deja ne-am invatat cu Damon, regele ironiilor malitioase al Mystic Falls-ului. In continuare, el mormaie si le zambeste celorlalti superior. Dar, totusi – vorbele care ii ies din gura te lasa mut. Uitati remarcile spirituale ale protagonistului in episodul 3:

10. O desfatare delicioasa?

Damon lui Stefan: Acel vanator i-a scos lui Tyler Lockwood, aseara, niste venin de varcolac, asa ca, practic, are otrava de vampiri la sticla. Iar eu am sa-l gasesc si-am sa-l mananc.

9. Oh, capitanul meu capitan

Damon Elenei: Acum esti un vampir. Trebuie doar sa inveti corect cum sa fii un vampir. Iar eu o sa te invat asta.

8. E rau; o stie

Jeremy: Ai vazut? Ti-am spus ca pot fi si rau.

Damon: Oamenii rai nu spun asta.

7. Raul este la fel de rau

Damon lui Connor despre Klaus: M-am luptat cu acest tip, si-ti spun eu, ca mai rau decat el nu exista nimic.

6. Oh, frate (partea 1)

Meredith: Esti un frate bun.

Damon: Sunt un frate rau.

Meredith: Esti legat de o bomba, in timp ce fratele tau se joaca de-a vampirii cu fata care ti-a frant inima.

5. Lista cu lucruri ce trebuie facute

Damon: Nu-ti vreau ajutorul. Tot ce vreau e sa-l omor pe acest tip si apoi sa ma car din orasul asta.

4. Oh, frate (partea 2)

Stefan despre Elena: Vreau s-o ajut sa se distreze.

Damon: Cei ce nu stiu s-o faca, predau.

Stefan: Ooo, vad ca inca ne razboim.

3. Damon stabileste pe drept recordul

Connor: Nu e spitalul un loc ciudat pentru un alergic la microbi?

Damon: Chiar am spus alergic la microbi? De fapt, am vrut sa spun vampir.

2. Ca intotdeauna

Damon Elenei in timp ce se dezbraca: Vrei sa ramai aici pentru spectacol?

1. Fluf, fluf, buum

Meredith: Spune-mi ca aia nu e o bomba.

Damon: Ok. E o pisicuta. E o pisicuta adorabila si explozibila.

One thought on “Top 10 sarcasme ale lui Damon din episodul 3 “The Rager”

Tell us your opinion...

