Top 15 replici din ep 3 J. V.


Un singur lucru nu-l vom spune niciodata despre acest serial: ca ne-a luat vorbele din gura. Deja Elena impreuna cu grupul ei au cateva replici la care nici nu ne gandeam – sau, cel putin, speram sa nu ne gandim:

15. Sigur asa e?

Stefan: Asculta, ai lasat-o pe prietena mea sa-ti ia din sange si ti-am dat un pumn in fata. Nu mai face sa sune asa de dramatic.

14. Asta chiar e senioritism

Elena: E ultimul meu an de liceu. Am supravietuit pana aici. Nici nu ma gandesc sa renunt inainte de a absolvi.

13. Ok, poate ca Klaus a cam exagerat

Tyler: Mi-ai folosit corpul pentru a supravietui si mi-ai sarutat iubita. Asa ca poate suntem egali.

12. Ura e prietenul-dusman al dragostei

Elena: O urasc. Nu am crezut ca pot fi capabila sa urasc. Dar. O. Urasc. Si urasc faptul ca o urasc.

11. Nu se poate ca unui vanator sa ii pese?

Jeremy catre Connor: Ce esti tu, asistent social? Ce iti pasa?

10. Flatarea nu i-a facut rau nimanui

Caroline lui Stefan: Esti bun la asta. Stii asta. Mi-ai salvat viata de vampir, si acum i-o salvezi si ei. Ai putea scrie o carte. Pe care s-o numesti “Punctul meu de vedere”.

9. Nu ne putem intelege?

Rebekah lui Matt: Stiu ca inca mai esti suparat ca te-am facut sa sari de pe pod. Dar trebuie sa intelegi ca Alaric mi-a ucis fratele… Niciodata n-am vrut sa-ti fac rau.

8. Adevar sau provocare?

Connor: Spune-mi care din prietenii tai de liceu e lipitoare.

7. Multa obsesie?

Stefan: Te zgaiesti.

Elena: Nu, doar urasc in liniste.

6. Timpul se schimba, oamenii se schimba

April: Obisnuiai sa-mi citesti povesti inainte de culcare.

Elena: Si acum, iti dau bere. Suna destul de bine.

5. Stii ca ai probleme atunci cand….

Matt (in halucinatia lui Rebekah): Ai avut la dispozitie o mie de ani sa inveti, sa te maturizezi si s-o iei de la inceput, dar cumva, ai reusit sa distrugi totul.

4. Chiar si oamenii din mintea ta sunt rai

Matt (in halucinatia lui Rebekah): Motivul pentru care nu gasesti dragostea e din cauza ca nu o meriti.

3. Al meu e mai mare decat al tau

Klaus: Sunt mai rapid decat vampirul tau mediu.

Connor: Iar eu sunt mai rapid decat vanatorul tau mediu.

2. Trist, dar adevarat

April: Ma simt mult mai bine sa fac aici curatenie, decat sa stau acasa si sa ma gandesc la familia pe care nu o mai am.

1. Sa vrobim despre un talent secret

Stefan: Te pricepi asa de bine. Sa fii vampir.

Caroline: Din cauza ta, Stefan. Sunt buna la asta din cauza ta… Vino pe la mine cand vrei, si nu o sa te las sa-ti pierzi controlul.

Mie, personal, mi se pare ca ultima replica (cea de pe primul loc), da mai mult in flirt :|, insa cea mai tare consider ca este cea de pe locul 5, cu Matt in vedenia lui Rebekah. Voi ce parere aveti?

Tell us your opinion...

