Va aparea Paul Wesley in “Pretty Little Liars”?


 

Noi vrem mai multe de la Meredith (Torrey DeVitto) şi Stefan (Paul Wesley) în serialul Jurnalele Vampirilor, din 3 motive: 1 – o relaţie între doctoriţă şi vampir sună destul de sexy; 2 – chiar Meredtih a transformat-o pe Elena în vampir, provocând tensiune între ea şi Stefan; 3 – cei doi sunt căsătoriţi.

Nu prea pare că Merefan, sau Steredith, vor arăta mai mult decât am văzut în acest sens, dar actriţa a avut bunăvoinţa de a declara mai multe lucruri despre cei doi: “Am fost într-o scenă amândoi, dar nu am avut replici unul pentru celălalt. Mi-a dat în mod stângaci sânge de la încheietura lui. Îmi place să suntem în acelaşi show, la acelaşi nivel, dar nu în acelaşi timp. E frumos asta. Îmi place.” Normal, că e drăguţ ca ei doi să lucreze împreună, dar nu e puţin cam ciudat pentru ea să ştie că soţul ei trebuie să filmeze scene erotice cu Nina?

“Noi, amândoi, înţelegem cum se desfăşoară astfel de scene, şi toţi ceilalţi cred că eu mint când o să spun asta, dar, sincer, nu mă afectează în niciun fel. Am văzut scenele de romantism cu el şi chiar mie mi-au plăcut. Le consider foarte sexy şi l-am felicitat pe Paul. Aşa că nu mi se par deloc ciudate sau la nelalocul lor.”

Se pare că cei care lucrează împreună, mai şi rămân împreună. Şi dacă suntem în acest caz, ne putem aştepta ca Paul să-şi facă intrarea şi în serialul “Pretty Little Liars” în care joacă soţia sa, nu? “Întotdeauna glumim pe tema asta. Îl mai întreb pe Paul dacă nu vrea să joace şi în Pretty Little Liars, dar el devine aşa de amuzant. Însă nu se va întâmpla acest lucru, pentru că el nu a reuşit să vadă niciodată un episod întreg şi nu ştie în ce se bagă.”

Aşa că, Paul, chiar dacă trăieşti alături de Torrey, casa ta pentru filmări tot Mystic Falls va rămâne.

4 thoughts on “Va aparea Paul Wesley in “Pretty Little Liars”?

Tell us your opinion...

