Top 13 replici din S04E04 Jurnalele Vampirilor


 

Personajele din Jurnalele Vampirilor glăsuiesc lucruri de care nici nu ne gândeam că le auzim:

13. S-a întâmplat, descurcă-te

Bonnie, Elenei: Dacă aş putea să te vrăjesc să nu-ţi mai doreşti sânge, aş face-o. Dar nu pot. Aşa că mai bine înveţi acum decât în primul an de facultate.

12. Îi pare aşa de rău

Matt, către Rebekah: Dacă asta e ideea ta de a-ţi cere scuze, ar trebui să-i dai cheile Elenei. Ea e cea pe care ai omorât-o.

11. Minciuni şi numai minciuni!

Rebekah lui Klaus: Nu-mi pasă de Cei CInci şi nu-mi pasă de tine.

10. Greşita educaţie a lui Damon

Bonnie: Ai fost la facultate?

Damon: Cum să nu. De multe ori. Întotdeauna mi-au plăcut studentele.

9. Ai încredere în cine?

Klaus: Oh, Stefan. Ai încredere în mine când îţi spun asta: vânătorul ăsta deţine răspunsurile tuturor rugilor tale.

8. E al meu!

Rebekah, lui April, despre Matt: Hei, acces interzis. E al meu.

7. Cineva nu poate trăi momentul

Stefan, către Rebekah şi Klaus: Nici nu vă imaginaţi cât  mi-aş dori să fiu acum în altă parte.

6. Aici, aici!

Klaus: Noroc! În cinstea abilităţii surorii mele de a-şi alege bărbaţii.

5. Jocul “Salveaz-o pe Elena” continuă

Klaus, lui Stefan: Ai o şansă de a o salva pe Elena de la lucrul care o va distruge. Poţi să zici că ai făcut un pact cu diavolul, dacă-ţi place.

4. E doar un singur punct de vedere

Damon: Toţi au o familie: unchi, taţi, profesori, Elena. Nu-i ştii pe aceşti oameni. De ce îţi pasă?

Elena: Îmi pasă pentru că încă sunt eu. Încă mai am aceleaşi sentimente. Îmi pare rău dacă asta îţi strică planul tău măreţ de a mă transforma într-un super vampir.

3. Vorbind despre rivalitatea dintre fraţi

Rebekah: Nu mănânc până când nu-ţi ceri scuze.

Klaus: Pentru ce lucruri? Sunt aşa de multe.

Rebekah: Mi-ai rupt gâtul.

Klaus: Ai aruncat sângele Elenei ca eu să nu mai pot face hibrizi.

Rebekah: Pentru că m-ai luat ca pe o soră bună.

Klaus: Asta fac fraţii mari, scumpo.

2. Planul lecţiei

Damon: (Elena) Trebuie să înveţe să înşface, să mănânce şi să şteargă amintirea acum, nu mai târziu.

1. Un cerc secret?

Klaus: Suntem decât noi doi în asta, Stefan. Unele secrete sunt mai puternice şi decât familia.

Tell us your opinion...

