Peripetiile si accidentele lui Paul Wesley


Paul Wesley at the 2012 Teen Choice Awards

Chiar dacă sunteţi sau nu de acord cu echipa Stelena, trebuie să recunoaşteţi că actorul Paul Wesly e un băiat fermecător. Şi chiar nu ştim ce se întâmplă cu el, de are tot timpul accidente aproape mortale! Aproape că a fost lovit de fulgere de câteva ori, şi recent, el a mai dezvăluit încă o excursie aproape letală. Se pare că are mai multe vieţi decât o pisică.

“După o furtună terifiantă, eu şi cu amicul meu ne îndreptam înspre Mammoth. Am pus jenţi şi cauciucuri noi, dar ne-am dat seama că erau cauciucuri de vară pe măsură ce urcam. Maşina mai aluneca de pe deal, iar noi ţipam din toţi plămânii.”

Chiar dacă Paul învinge moartea, de răni tot nu scapă. Cel mai nou bau-bau este partenera lui de filmări, Nina Dobrev. Ori din cauza ei, ori că a fost el mai neîndemânatic. “Nefiind suav, ca în viaţa reală, mi-am luxat degetul mare de la mână, când am pus-o pe Nina uşor pe pat, într-o scenă romantică. Am stat pe bară o săptămână de zile”, a delcarat Paul. Cu asta dar şi cu lovitura la cap a Ninei de anul trecut, se pare că platourile de filmare de la TVD sunt la fel de periculoase ca şi Mystic Falls!

Şi în plus, primiţi poze cu el după o cursă de motociclism pe străzile din LA!

Paul Wesley Heads to His Motorcycle in LA on September 25, 2012

Paul Wesley Carries His Helmet in LA on September 25, 2012

Paul Wesley Rides His Motorcycle in LA on September 25, 2012

Paul Wesley On His Motorcycle in LA on September 25, 2012

Tell us your opinion...

