Top 16 citate din S04E05 “The Killer”


Tyler in The Vampire Diaries Season 4, Episode 5: “The Killer”

16. Vorbind despre o distracţie bună

Elena, despre Stefan: Nu, Damon, nu i-am spus că m-am lăsat dusă de sânge ca o drogată şi că am dansat cu tine

15. Am observat ce ai: Ruşine

Damon: Oh, văd. Clasica ruşine spiralată.

Elena: Nu sunt într-o ruşine spiralată.

Damon: Deci asta e. Remuşcarea noului vampir. E mai rea decât o mahmureală.

14. Nu că ar ţine numărătoarea…

Connor lui Matt: Voi ucide fiecare vampir care va veni după tine.

13. Răzbunarea e a lui

Tyler, despre Connor: M-a împuşcat de nouă ori. Dacă e să îl ucidem, mă bag şi eu.

12. Poate n-ar trebui să bei chestia aia…

Profesorul Shane, lui Bonnie, despre ceaiul cu plante: Ai încredere în mine; cheastia asta e mai bună când o fumezi. Dar încerc să fiu un model de urmat.

11. Acţiuni evidente

Damon, Elenei: Pentru cineva care nu vrea să fie ca mine, se vede că eşti bună la asta.

10. Supravieţuirea fraţilor

Elena: Doar fratele meu mă mai ţine rezistentă acum, Damon.

9. Vânătorul se cunoaşte

Connor: Semnul este răspunsul la ceea ce fac eu acum. Cu cât ucid mai mulţi vampiri, cu atât el creşte. Şi odată ce se completează, îmi voi şti trecutul. Şi toate astea de acum vor însemna ceva.

8. Stai cu bărbatul meu?

Caroline: Îi ştiu pe amicii lui Ty şi de tine nu am auzit. Ce-ar fi să lăsăm prostiile?

Hayley: Eu nu practic drama ieftină, aşa că du-te şi te ia de Ty.

7. Simplul adevăr

Connor: Vampirii omoară oameni. Vânătorii omoară vampirii.

6. Şi a mai numărat ceva

Connor, lui Jeremy: Poate oi fi un potenţial vânător, dar dacă faci o mişcare greşită, îţi voi rupe toate cele 26 de oase de la mână.

5. E rea!

Damon, despre Connor: Elena, acest tip este periculos.

Elena: Şi eu sunt periculoasă, Damon.

4. Ups!

Elena, lui Connor: Ai ratat.

3. Gagica e pe cale să explodeze

Caroline, lui Tyler: Tot aştept să îmi inventezi o poveste patetică, că să îţi spun că eşti mincinos. Asta se întâmplă acum?

2. Asta e o bună întrebare

Matt: Eşti bine?

Jeremy: Da, sunt doar scârbit de toate minciunile.

1. Dar asta e şi mai bună

Damon: Vrei să îi dai leacul din cauză că ea e vampir şi că nu a fost făcută să fie vampir, sau din cauză că nu poţi s-o iubeşti pentru că e vampir?

Stefan: Întotdeauna o voi iubi. Dar nu ar trebui să fie ceea ce e acum. Nu vreau ca ea să fie vampir.

Damon: Ei bine, dacă vrei să afli părerea mea, vreau să îţi fie clar un singur lucru.

Stefan: Ce?

Damon: Mie îmi place de ea indiferent ce este, frate. Şi dacă te ajut, o voi face pentru tine.

Tell us your opinion...

