Top 15 replici a la Damon din S04E06


Damon in The Vampire Diaries Season 4, Episode 6: “We All Go a Little Mad Sometimes”

15. Nu mi-ai putut spune asta mai devreme?
Damon, Elenei: Ar fi trebuit să-l suni pe Stefan.
Elena: Acum, nu am încredere în el, Damon.
Damon: PS, l-am sunat eu pe Stefan.

14. Sentimentele se schimbă, oamenii se schimbă
Damon, Elenei: Uită-te la tine. Vezi jumătatea goală a paharului.

13. 911 Urgenţe
Damon, la telefon cu Jeremy: Micuţule Gilbert, este nevoie de serviciile tale.

12. Cum de m-ai găsit?
Damon, Elenei: Nu era nevoie de geniu pentru a-mi da seama. A treia oară e cu noroc.

11. Este licenţiat în pericol
Profesorul Shane: Care este specialitatea ta?
Damon: Originea speciei.
Shane: Cred că Darwin s-ar bate cu tine pentru această distincţie.
Damon: Nu acea specie.

10. O ţepuşă sau un vampir?
Bonnie, lui Jeremy: Trebuie să omori un vampir.
Jeremy: Super! Dă-mi o ţepuşă şi-l omor pe Damon.
Damon: Uşo, Van Helsing. O să-ţi dăm una.

9. Cuvinte înţelepte, frate
Damon, lui Stefan despre Klaus: Încetează să-l mai eviţi şi să fii suspect. Cei suspecţi sunt prinşi.

8. Sunt multe clişee
Stefan: Este Klaus.
Damon: E timpul să înfrunţi audienţa. Să îţi suporţi cheltuielile. Să dansezi cu diavolul.

7. Ar înota până în China pentru Elena
Damon, despre inelul Elenei: L-am pescuit din râu pentru tine. Un mic pont: vampirii urăsc să înoate.

6. Un sfat straniu
Elena, despre Jeremy: Ce o să-i spun când îşi revine?
Damon: Că îi mulţumeşti pentru că nu a aruncat inelul familiei, după ce l-a înnebunit pe Rick.

5. E norocos că ea nu mai are puteri
Damon, lui Bonnie: Dar nimic. Flutură-ţi bagheta magică. Hocus pocus. DIspari fantomus vânătorus sau ce-oi fi.

4. Bună întrebare, dar şi răspuns mai bun
Bonnie: Cum de ştie Klaus şi de asta?
Damon: Cum de ştie Klaus totul? Tipul are un miliard de ani.

3. Mărturisire adevărată
Damon, Elenei, despre Stefan: Calea dură pe care amândoi aţi luat-o, nu este ceea ce crezi. Tot ceea ce a făcut el, a făcut-o pentru tine. Să te ajute. Şi după ce mă va omorî pentru că ţi-am spus asta, vreau să-mi arunci cenuşa de pe podul Wickery Bridge. Ok?

2. Un adevărat protector
Damon: Ştii ce se spune despre sinuciderea adolescentină: Nu o face!

1. E chiar dur
Bonnie: Cum se face că nu am ştiut ce i s-a întâmplat lui Jeremy?
Damon: Se pare că vrăjitoarea care îşi pierde puterile nu mai este băgată în discuţiile importante.

Tell us your opinion...

