Top 16 citate din S04E06 “We all go a little mad sometimes”


Professor Shane in The Vampire Diaries Season 4, Episode 6: “We All Go a Little Mad Sometimes”

16. Un compliment straniu

Klaus lui Caroline: Eşti frumoasă. Dar dacă nu te opreşti din vorbit, te omor.

15. Ups. Greşeala mea

Elena despre Jeremy: Ce o să-i spun când se trezeşte?

Damon: Mersi pentru că nu ai aruncat inelul familiei, deşi pe Rick l-a înnebunit.

14. Sora mai mare loveşte din nou

Jeremy: Ce s-a întâmplat?

Damon: E o poveste lungă. Cumpără cartea de pe net.

13. Spălarea rufelor murdare?

Elena: Este sângele fratelui meu pe mâinile mele, Stefan. Noaptea trecută l-am înjunghiat în gât. Aşa că iartă-mă dacă nu te las să mă convingi de contrariu.

12. Bravo!

Caroline despre Klaus: Crezi că a înghiţit-o?

Hayley: Pe naiba, chiar eu am crezut-o.

11. Semn de avertizare

Stefan lui Klaus: Azi vorbeşti foarte calm. Pe cine mai omori?

10. Ceva de genul

Profesorul Shane: De ce? Ai băgat în portbagajul maşinii un vânător mort?

9. Vrăjitoarea a fost retrogradată

Bonnie: Cum de nu am ştiut ce s-a întâmplat cu Jeremy?

Damon: Păi, ţi-ai pierdut puterile şi am zis să te scoatem din conversaţiile importante.

8. Întrebare serioasă

Katherine, Elenei: Niciodată nu te opreşti din plâns?

7. Lucrurile pe care le facem din dragoste

Damon Elenei despre inelul ei: L-am pescuit din râu pentru tine. Un mic pont: vampirilor nu le place să înoate.

6. Încă un pont

Damon, Elenei: Ştii ce se spune despre sinuciderea adolescentină: Nu o comite.

5. Bine aţi venit în Mystic Falls

Matt lui Damon: Trăim într-un oraş unde orice persoană care ştie lucruri importante e considerată ciudată până la dovada contrarie.

4. Nu e decât un singur mod

Bonnie: Trebuie să ucizi un vampir.

Jeremy: Super! Dă-mi o ţepuşă. Chiar acum îl omor pe Damon.

3. Vârsta nu e doar un număr

Bonnie: Cum de ştie Klaus şi de asta?

Damon: Cum de ştie Klaus totul? Tipul are un miliard de ani.

2. O altă Mea Culpa

Elena lui Stefan: Îmi pare rău că te-am înjunghiat.

1. Ultimele cuvinte

Stefan despre Damon: Înainte, când eram Spintecătorul, am înţeles de ce îţi păsa de el. De fapt, practic, eu te-am aruncat în asta. Dar, acum, nu o mai pot face, Elena. Deloc.
Elena: Ştiu.

Tell us your opinion...

