Grace Phipps si distributia ei in Jurnalele Vampirilor


Grace Phipps at Fright Night on August 17, 2011

Am găsit un mic interviu dat de Wetpaint Entertainment, lui Grace Phipps, în care actriţa le dezvăluie cum a obţinut rolul lui April Young în serialul Jurnalele Vampirilor şi ce se mai întâmplă cu personajul ei.
Cum ai primit acest rol?
Prima dată m-am dus la audiţii, şi am iubit-o pe April, pentru că am avut sceneta în care ajunge în Mystic Falls. Şi mi-a plăcut tare mult că nu se putea descurca cu manierele de genul “Tatăl meu tocmai a murit.” Mi s-a părut foarte extraordinar. Când am analizat personajul, mi-a plăcut că vorbeşte într-un mod în care este conştientă de sine şi auto-critică. Îmi place pentru că o fac şi sunt de genul “Nu ştiu ce tot spun”, sau “Pot să spun asta politicos? Mersi, că îţi pare rău că tatăl meu – poţi spune că mulţumeşti? Sau că îi apreciezi părerea de rău?”
Aşa că ai dat audiţie. Ştiau că ai mai lucrat şi înainte?
Cred că toţi ceilalţi ştiau că am mai jucat şi înainte, dar normal că am dat audiţie. Îmi place ideea ca prima dată să dau concurs, pentru că dacă îmi fac apariţia direct pe platou, ceilalalţi nu vor şti dacă sunt ok cu rolul sau nu. Apoi, m-au rechemat şi am dat audiţie de faţă cu Julie [Plec].
Este un univers atât de fascinant, în care oricine poate muri oricând. Ţi se pare că orice personaj e susceptibil de asta?
E mai mult decât ceea ce ziceţi. Nu ştiu. Cred că treaba asta îi face pe oameni nervoşi, dar pentru mine, este aşa de distractiv să fiu acolo. Singurul lucru care m-ar preocupa, ar fi să nu primesc o moarte bună, interesantă. Ca şi cum orice altceva se întâmplă, dacă mor într-un mod ignorant sau neconvingător, aş fi foarte dezamăgită. Atâta timp cât personajul meu are o parte bună în acţiune şi rezistă ceva timp, este suficient.
Acum că April este constrânsă să uite că a fost luată ostatică, ce se va continua cu ea?
Îmi place această divergenţă de situaţii, în care ea locuieşte în oraşul ei natal, încercând să-şi umple timpul nestând acasă la ea şi gândindu-se la ce s-a întâmplat cu tatăl ei. Aşa că trăieşte altfel faţă de ceilalţi, pentru că ea pur şi simplu nu ştie. April e o fată cu o singură problemă, în locul unei fete într-un univers supranatural în care toţi se luptă continuu.
Va începe să fie atentă? Presupunem că ceilalţi nu să poată s-o ţină în neştiinţă tot timpul.
Cred că este destul de greu să nu sfârşeşti aflând ce se întâmplă în Mystic Falls, pentru că se întâmplă atâtea. Personajul ei seamănă cu Jeremy din primul sezon.
Ai mai avut experienţe cu fanii şi înainte, sau este prima ta confruntare cu ei?
N-am mai trecut prin această experienţă. Fanii show-ului au nişte domenii aşa de intense şi de grozave. Toate sunt pozitive şi se postează online aşteptări de la noi. Şi toate aceste Tumblr-e. Acolo, nimeni nu spune “Urăsc personajul acela”, toţi iubesc serialul şi se crează o reală legătură între ei.
Cine ţi-a făcut cea mai călduroasă primire pe platou?
Trebuie să spun că într-o dimineaţă, mă duceam înspre cabina mea, iar Claire Holt înspre a ei. Şi a spus ceva de genul, “Hei. Tu eşti fata cea nouă. Să-ţi dau numărul meu de telefon. Dacă te plictiseşti la hotel, sună-mă.” E ca atunci când te muţi la un liceu nou şi toţi ceilalţi sunt acolo de demult. Şi ceea ce a făcut ea… Iar Candice este aşa de încântătoare şi de drăguţă, întâmpinându-mă imediat. De fapt, toţi s-au purtat foarte drăguţ şi au fost primitori. Dar îmi place acel moment cu Claire şi îl povestesc de fiecare dată, pentru că este atât de simpatic. Ea a spus, “Ştiu cum este să stai într-un hotel.” Şi ea a locuit într-unul un an întreg. Aşa că mi-a spus, “Sună-mă”.

Tell us your opinion...

