Steven R. McQueen si prietena lui pescuiesc rechini!


Steven R. McQueen and His Girlfriend Go Shark Fishing on November 24, 2012

L-am văzut pe Steven R. McQueen fără tricou, aşa că ştim că muşchii lui sunt bineveniţi pentru a ataca orice creatură periculoasă. Dar un rechin? Se pare că actorului nu-i este frică nici de acesta!
În weekend-ul trecut, alături de prietena sa Hillary, Steven s-a dus într-o excursie de pescuit rechini. “Am prins şi am eliberat un rechin tigru frumos. Respectele mele profunde de luptă” a postat actorul.
În timp ce multe dintre noi am fi îngrozite şi să atingem rechinul, mai ales unul viu, Steven nu a rezistat ispitei de a-l prinde de nas şi de a face poze cu el. Şi nu considerăm că asta poate să fie o ieşire romantică pentru amândoi, chiar dacă se vede că pe Hillary nu o deranjează!

Tell us your opinion...

