Top 11 sarcasme a la Damon in S04E07


Damon on a Mission in Vampire Diaries Season 4, Episode 7: “My Brother’s Keeper”

11. Am văzut-o. Ştiţi, când era umană!
Damon, Elenei: Nu cred că te-am mai văzut atât de vie.

10. De ce trebuie să fie despre băutură?
Damon despre Jeremy: Fă şi tu calculele. Adolescent emo. Bar deschis. E amuzant.

9. Damon suspicios este Damon periculos
Damon despre Hayley şi profesorul Shane: Cum de se cunosc cei doi?
Tyler: Nu se cunosc. Eşti paranoic?
Damon: Consiliul doar ce a ars până la temelii. Apoi, vânătorul misterios şi-a făcut apariţia în oraş. Iar tipul ăsta ştie totul despre orice. Da, sunt paranoic.

8. Nu este nebunesc dacă merge
Damon lui Stefan: Te rog, nu-mi spune că l-ai băgat pe Jeremy în lumea nebunilor.

7. De fapt, el n-a plecat deloc
Damon: Ok, văd că dubiosul de Stefan s-a întors.

6. Râde ciob de oală spartă
Damon: Cum l-ai convins pe pastor să-i omoare pe toţi?
Shane: Tocmai m-ai acuzat de genocid în toiul concursului?

5. Bună denumire
Damon Elenei: Numai dacă nu vrei să-l vezi pe Jeremy actualizându-se la Connor 2.0, îţi sugerez să găsim un alt vânător.

4. “Ciudat” este subiectiv
Damon Elenei: Sunt sigur că a avut de-a face cu faptul că te comporţi ciudat, aşa că de ce nu-mi spui?

3. Stai: ce se întâmplă cu votul din simpatie?
Damon despre April: Sper că nu o să-i dai coroniţa din cauză că tatăl ei a făcut să explodeze casa cu oamenii dinăuntru.

2. Comunitatea îşi are privilegiile?
Elena: Fratele meu vrea să mă omoare.
Damon: Bine ai venit în club.

1. Spune adevărul
Damon, Elenei: Stefan mi-a spus că v-aţi despărţit. Ţi-aş spune că îmi pare rău, dar nu-i aşa.

Tell us your opinion...

