Top 29 citate din S04E07 “My Brother’s Keeper”


Nina Dobrev, Gabby Douglas, and Candice Accola Behind-the-Scenes of Vampire Diaries Season 4, Episode 7: “My Brother’s Keeper”

29. Păzitorul surorii lui
Jeremy: Ce fac aici?
Stefan: Ai şansa de a o face pe sora ta din nou umană. Te interesează?
Jeremy: Nu ştii cât.

28. Nu pot fi ambele?
Elena (despre profesorul Shane): Omul care se pricepe la toate. Sau care îţi dă fiori.

27. Un nou cuvânt!
Caroline (Elenei): Bine: Prietervenţie.

26. Păi…
Profesorul Shane (lui Damon): Iarăşi tu? Trebuie să fiu cel mai intimidant criminal din istorie.

25. Mănâncă-ţi senzaţiile
Stefan: Nu sunt deprimat. Nu vreau decât să smulg artera cuiva şi să mă hrănesc până când nu mai pot să respir.

24. Iubire frăţească
Jeremy (Elenei): Stefan mi-a spus că v-aţi despărţit. Ţi-aş spune că îmi pare rău, dar nu-mi pare.

23. Stai aşa, încă se mai duce la şcoală?
Caroline (lui Stefan): Prezenţa ta la şcoală lasă de dorit.

22. Sentimente, nimic mai mult decât sentimente
Stefan: A spus că simte ceva pentru Damon.
Caroline: Ce?! Nu poate să simtă nimic pentru Damon. El este Damon. Iar tu eşti tu. Şi sunt revoltată.

21. Sub-li-ce?
Caroline (lui Stefan): Este sublimant şi nebunesc.

20. Ţipă, ţipă. Dă-o afară!
Stefan (lui Damon): Hai să nu pretindem că nu e cea mai bună zi a vieţii tale.

19. Ceva pentru lista de lucruri ce nu trebuie făcute
Caroline (Elenei): Nu trebuia să-l laşi pe Damon să se strecoare în inima ta confuză de vampir începător.

18. De necrezut!
Matt (lui Jeremy): Cum să te scoli cu un cuţit în mână şi să nu îţi aminteşti cum l-ai luat?

17. Te arată cu degetul
Damon: Cum l-ai convins pe pastor să-i ucidă pe acei oameni?
Shane: Tocmai m-ai acuzat de ucidere în masă în mijlocul carnavalului de liceu?

16. Gluma asta te poate ucide
Hayley (glumind pe seama coroniţei Miss Mystic Falls): Vreau să-i mulţumesc juriului pentru că a văzut dincolo de faptul că sunt o căţea furioasă.
Tyler: Nu vrei să faci asta. Acele fete te vor cresta. Şi au unghii.
Hayley: Iar eu am gheare.

15. Spune chiar ceea ce gândeşti, Caroline
Caroline (Elenei): Damon nu are dreptate niciodată. Damon este un netrebnic, un manipulator şi grosolan. Dar niciodată nu are dreptate.

14. Întreabă expertul
Caroline: Cum de am devenit personajul cel rău?
Klaus: Hai să bei ceva şi-ţi voi spune totul despre cum să fii aşa.

13. Asta e ce se spune despre steroizi
Caroline (Elenei): Faptul că eşti vampir amplifică ceea ce eşti deja. Nu te transformă într-o altă persoană diferită.

12. Chiar ştii ce înseamnă “leac”?
Klaus: De ce aş vrea să mă lecuiesc de a fi cea mai puternică fiinţă de pe planetă?

11. Nu e asta cauza cea mai probabilă?
Damon (despre Hayley şi profesorul Shane): Cum de se cunosc cei doi?
Tyler: Nu se cunosc. De ce eşti aşa de paranoic?
Damon: Consiliul doar ce a ars din temelii. Acest vânător misterios a aterizat în oraş, iar tipul ăsta  se întâmplă să ştie absolut totul. Da, sunt paranoic.

10. Dar Jer, gândurile nu sunt reale…
Jeremy (Elenei): Connor avea dreptate. Nu mă gândesc decât la cum să ucid vampiri… Toată fiinţa mea mă obligă să te înjunghii în inimă.

9. Amin
Tyler (despre profesorul Shane): Cu cât scăpăm mai repede de acest tip, cu atât mai bine.

8. Suntem de acord
Elena (lui Stefan): Dacă dându-mi umanitatea înapoi înseamnă să-l îndepărtezi pe Jeremy de mine, atunci nu vreau asta.

7. Un motiv bun de a te muta
Jeremy (lui Matt): Nu mai pot sta aici dacă încerc să-mi omor sora.

6. Pentru asta sunt prietenii
Matt (lui Jeremy): Am să te supraveghez şi o să putem ţine sub control această chestie de vânător.

5. Avem un fan Stelena
Caroline (lui Stefan despre Elena): Tu şi ea? Epic.

4. Un nou gen de relaţie cu fraţii
Elena: Fratele meu vrea să mă omoare.
Damon: Bine ai venit în club.

3. Oh, da, el aşa face!
Elena (lui Stefan): Nu trebuie să mă iubeşti aşa.

2. Tocmai acum îţi dăduşi seama?
Stefan: Elena este supusă lui Damon.

1. E aşa de greu să spui adio…
Elena (lui Stefan): Asta sunt eu acum. Vechea Elena a murit atunci când a căzut de pe acel pod. Dă-i drumul.

Tell us your opinion...

