Top 11 sarcasme ale lui Damon in S04E08


Damon in The Vampire Diaries Season 4, Episode 8: “We’ll Always Have Bourbon Street”

11. Vă spun un secret într-o dimineaţă egoistă
Damon, Elenei despre Stefan: Nu putem şi noi să savurăm un secret sau să fim egoişti în dimineaţa asta, până când nu distrugem totul?

10. Şi dacă nu-i aşa?
Damon, lui Stefan, despre Elena: Când organismul ei o să respingă acel sânge, ceea ce se va şi întâmpla, scuzele tale vor trebui să fie epice.

9. Staţi aşa, trebuie să înregistrăm asta!
Damon, lui Stefan: Elena este supusă. Tu ai avut dreptate şi nu eu.

8. Nu-l enerva pe Patron!
Damon, lui Charlotte: Dacă încearcă cineva să-mi atingă băutura, să nu-i arăţi nicio milă.

7. Apropiere şi îndepărtare
Damon, despre Charlotte: A început să aibă o atracţie fatală pentru mine, aşa că a trebuit să o rup cât mai uşor cu ea.

6. Nu se poate ca fratele tău să spună doar “Bună”?
Damon: Ai venit să-mi bagi în inimă o ţepuşă?
Stefan: Mai mult ca să îngropăm securea de război.

5. Nu cred că vreţi să aflaţi răspunsul
Damon, lui Lexi: Ce te face să crezi că nu sunt echilibrat la minte şi că nu mă pot stăpâni?

4. Ce fac nebunii pentru dragoste
Damon, despre Charlotte: I-am cam spus să numere fiecare cărămidă din New Orleans şi că o s-o întâlnesc dimineaţa.

3. Ei bine…
Stefan: Sacrificiu uman? Chiar credeai că mă bag în aşa ceva?
Damon: Situaţiile extreme cer măsuri extreme.

2. Ne băgăm şi noi cu drag în interogatoriul ăsta
Damon, lui Stefan: Vrei să mă ajuţi să fim poliţistul bun şi poliţistul rău cu această vrăjitoare, sau nu?

1. Dacă îl cunoşti îl şi iubeşti
Stefan: Altruismul nu este vreo latură a ta prea evidentă, Damon.
Damon: Ei, într-una din zilele astea o să-ţi dai seama că nu mă cunoşti aşa cum crezi tu.

Tell us your opinion...

