Ce gluma i-a facut Candice Accola lui Michael Trevino?


Tyler and Caroline in the Woods in The Vampire Diaries Season 4, Episode 1: “Growing Pains”

Se pare că grupului de actori din Jurnalele Vampirilor le plac glumele făcute între ei. Prima dată, a fost năzbâtia lui Ian Somerhalder apărând gol în faţa Ninei Dobrev, iar acum Michael Trevino dezvăluie detaliile glumei făcute de Candice Accola.
Actorul spune că asta se întâmpla în decursul filmărilor episodului 2 din sezonul 4, “Memorial”, în scena în care Tyler şi Caroline se sărutau. “(Candice era) în lenjerie intimă, iar eu eram deasupra ei. Şi eram între picioarele ei. Şi ne sărutam… dar apoi, am simţit ceva, şi mi-am zis «Ce naiba o fi»”. Chiar şi profesionistul de Michael a continuat sceneta. Candice încerca să se abţină de la râs, până când Michael şi-a dat seama ce se întâmpla. “Şi-a pus o banană între picioarele ei. A fost o farsă destul de bună. M-a prins.” a spus actorul cu un zâmbet ştrengăresc.
Singura mea întrebare: Cum se va răzbuna Michael?

One thought on “Ce gluma i-a facut Candice Accola lui Michael Trevino?

Tell us your opinion...

