Actorii din Jurnalele Vampirilor posteaza mesaje de incurajare si sustinere celor raniti din Connecticut


Cast of Vampire Diaries in TV Guide Magazine, Fall 2009 Preview

Crima tragică a 20 de copii şi 6 adulţi din Connecticut a şocat şi a întristat întreaga naţiune a Americii, şi nu numai. Pe lângă condoleanţele şi părerile noastre de rău pentru cei morţi şi cei răniţi, actorii din Jurnalele Vampirilor şi-au exprimat pe Twitter tristeţea şi indignarea lor în faţa acestei situaţii.

Joseph Morgan (Klaus): Cele mai profunde condoleanţe familiilor afectate de crima din Connecticut. Peste 31 de crime în şcoli de când cu masacrul din liceul Columbine. Astea trebuie să se oprească acum.
Torrey DeVitto (Meredith): Toate rugăciunile mele pentru fiecare persoană în parte care a fost afectată de ce s-a întâmplat azi. Cât de mult mai durează până să se schimbe lucrurile?
Paul Wesley (Stefan): Câte alte tragedii trebuie să mai îndurăm până când se schimbă aceste legi arhaice de port-armă? Treziţi-vă!!!
Nina Dobrev (Elena): Nu am cuvinte. Nu pot să înţeleg cum şi de ce fac oamenii lucruri aşa de groaznice…
Ian Somerhalder (Damon): Suntem întristaţi. Inimile, gândurile şi ajutorul nostru sunt alături de voi. Îmi pare aşa de rău de toţi afectaţi. Îmi pare aşa de rău. Fie ca toată iubirea din lume să vă îmbrăţişeze acum.
Ernesto Riley (Alaric): Toate gândurile şi rugăciunile mele pentru familiile din Newtown, Conn, şi pentru victimele oribilei tragedii din Şcoala Generală Sandy Hook.
Candice Accola (Caroline): Nu am cuvinte. Mi se rupe inima pentru familiile de la Şcoala Generală Sandy Hook.
Kat Graham (Bonnie): Toată iubirea şi rugăciunile mele pentru familiile din #Connecticut.

Tell us your opinion...

