Capitole Noi!!


Bună dragelor!

Vă mai înseninez cu încă 2 capitole din fanfic-ul Nothing without you. Sper să vă placă. Săptămâna viitoare am în plan să vă mai trimit câteva capitole, şi poate chiar mai repede decât de data asta, căci… Am avut un mic accident cu maşina (bine că nu eram înăuntru, nici eu, nici soţul, dar tocmai ce trebuia să plecăm cu ea); a fost ca o victimă colaterală; o altă maşină a ricoşat direct în ea, şi cam toată ziua am stat  la poliţie să dăm declaraţii şi să cerem despăgubire, apoi am dus-o le service. Dar, în fine! Conetază că nu au fost victime! Uraţi-mi baftă să nu mai am peripeţii ca să vă postez cât mai repede şi alte capitole. Link-urile le găsiţi mai jos:

 

https://fordamonsalvatorelovers.wordpress.com/incomplete-series/nothing-without-you/capitolul-5/

https://fordamonsalvatorelovers.wordpress.com/incomplete-series/nothing-without-you/capitolul-6/

 

Vă pup,

Claudia

Tell us your opinion...

