Top 19 citate din S04E09 “Oh Come All Ye FAithful”


Caroline in The Vampire Diaries Season 4, Episode 9: “Oh Come, All Ye Faithful”

19. Numai dacă era aşa de uşor
Caroline lui Tyler şi Hayley, despre Klaus şi Rebekah: Omorâm două păsări Originale cu o singură piatră.

18. Îţi cer prea mult?
Klaus lui Stefan: Ce vrei de la mine? Un salut secret de frăţie?

17. Fiecare învaţă pe fiecare
Elena lui Damon: Trebuie să mă întâlnesc cu Bonnie. Îl învaţă pe Jeremy cum să nu mă omoare. Vrei să vii şi tu?

16. Consideră că acea lecţie de istorie e denaturată
Stefan: Ştii că Abraham Lincoln a eliberat sclavii.
Klaus: Cu ce mi-e de folos faptul că hibrizii îmi sunt supuşi dacă nu mă pot folosi la maxim de ei?

15. El vrea să fie şi începutul şi sfârşitul
Tyler: Totul a început cu mine. Trebuie să se termine tot cu mine.

14. Urâţi discursul?
Jeremy despre sora lui: Ne-a distrus vieţile. Nici nu este sora mea bună. Ea este doar un motiv pentru care au murit toţi pe care eu i-am iubit. O voi ucide. Chiar şi cu preţul vieţii mele.

13. Unele întrebări ar trebui să rămână nepuse
Caroline lui Tyler: Cine a fost prostul ăla să îşi ofere corpul pentru Klaus?

12. E semn că e alcoolic?
Damon: Nu-ţi e permis să-ţi plângi de milă, numai dacă nu stai la bar. (Deschide o sticlă). Din fericire, călătoresc cu băutura.

11. Ei bine…
Caroline: Prietenul meu e un martir prost.

10. Vorbeşte din experienţă
Caroline: Eşti aici să-i furi bastoanele Micuţului Tim?
Klaus: Dickens a fost un om întunecat. Ţi-ar fi plăcut de el.

9. Şi aşa se află ascunzişul nostru favorit
Damon: Încearcă sertarul cu ciorapi. Nici nu ştii ce lucruri dubioase îşi ţin oamenii acolo.

8. Asta chiar e o modificare comportamentală
Profesorul Shane despre nevoia lui Jer de a ucide: Gândeşte-te ca la un gen de răspuns condiţionat: Vezi un vampir, ucizi un vampir.

7. Bun punct de vedere
Damon despre Bonnie: Sondajul spune. Profesorul Shane a căutat prin ierburile sale magice prea mult, dacă el crede că folosirea unui vampir de a exprima nevoia de a ucide altul va funcţiona pe un vânător. E ca şi cum l-ai ademeni pe unul care ţine dietă cu un cheeseburger…. Doar că trebuie să găseşti pe cineva de care să te simţi ataşat şi pentru care să ai sentimente nebuneşti…Phii, chiar mă întreb cine-o fi.

6. Vraja care a scăpat
Shane Elenei: În toate călătoriile mele, singura vrajă pe care n-am găsit-o este cum să-l faci pe cel care te iubeşte să nu te mai iubească.

5. Ţineţi-vă pumnii strânşi
Damon: Dacă ierburile tale de hipnoză vor funcţiona, până la cină vom dansa în jurul focului.

4. Conduce prin exemplu
Tyler: Sunt conducătorul lor. Se aşteaptă de la mine să-i ajut.

3. Desigur. Dar cine mai numără?
Profesorul Shane: M-ai ameninţat că mă ucizi, de câte ori, de numai 3 ori în această săptămână? Acum trebuie doar să-ţi supravieţuiesc proastei tale dispoziţii.

2. Vorbe adevărate
Caroline despre Hayley: Târfuliţa aia vârcolac şi-a pierdut minţile.

1. Iubirea unei mame
Primarul Lockwood: Klaus, te rog. Nu-l răni. E fiul meu. E tot ce mi-a mai rămas.
Klaus: Şi tu eşti tot ce are şi el. E o simetrie aşa de frumoasă, nu crezi?

Tell us your opinion...

