Review: Sunt numarul patru


 
Descriere: 


Nine of us came here. We look like you. We talk like you. We live among you. Bue we are not you. We can do things you dream of doing. We have powers you dream of having. We are stronger and faster than anything you have ever seen. We are the superheroes you worship in movies and comic books – but we are real.Our plan was to grow, and train, and become strong, and become one, and fight them. But they found us and started hunting us first. Now all of us are running. Spending our lives in shadows, in places where no one would look, blending in. We have lived among you without you knowing.
But they know.
They caught Number One in Malaysia.Number Two in England.And Number Three in Kenya.They killed them all.
I am Number Four.
I am next.




 Părerea mea (Theo): OK, o să încep
prin a vă spune că nu sunt nebună, dar cartea asta m-a făcut să văd
lumea altfel! Dacă iniţial am văzut filmul, iar apoi inima mea de om pasionat
de cărţi m-a îndemnat să citesc cartea, pot spune cu mâna pe inimă că nu am
regretat nicio secundă alegerea făcută!
O carte incendiară, cu o acţiune care pe mine m-a prins pur şi simplu fără
drept de apel! M-a făcut să îmi las mintea să participe efectiv în conversaţii,
în acţiune, în tot! Am fost pur şi simplu aleasă ca să zic aşa, altfel
nu îmi pot explica dorinţa nestăvilită de a citi mai mult!
M-am lăsat pur şi simplu purtată de un autor „necunoscut” într-o lume
total „necunoscută” mie! Da, suntem tot pe Pământ, da suntem tot în acelaşi
univers pe care îl cunoaştem cu toţii, doar că suntem puşi sub un fel de stăpânire
de care nu eram conştienţi poate niciunul dintre noi.
John Smith – aka numărul patru – este cel de-al patrule de pe o lume
care a fost distrusă cu mult timp în urmă şi care a ajuns pe Pământ. Stai!
Extratereştrii? Unde? Exact! Chiar lângă tine! Poate să fie noul vecin care s-a
mutat recent, sau chiar noua ta profesoară de geografie şi tu nici să nu ai
habar. Pot spune, cu mâna pe inimă, că am trăit un fel de astfel de şoc când
mi-am ridicat ochii din carte şi totul parcă strălucea altfel.
Numărul patru ştie că el urmează să fie următorul când primele trei
numere sunt vânate şi ucise cu sânge rece. Ştie că de el depinde viaţa sa şi a
companionului său, ştie că dacă el va muri planeta va rămâne moartă, aşa că îşi
ia puterile în dinţi, se înarmează cu cele mai bune arme proprii, se antrenează
din greu şi este pregătit pentru momentul decisiv!
Cu un playlist reuşit, cartea asta te poate pur şi simplu teleporta
oriunde vrei. Malaezia? Sigur, de ce nu! America? Ce mai aştepţi?
Nimic nu este ceea ce pare, iar asta a fost un punct în plus pentru
mine. Mintea mea se pierdea pur şi simplu în acţiune, fără detalii inutile şi
mişcări bruşte. Ştiai că poate să vină în orice moment şi cu toate astea te
consolai singur că nimic nu este la voia întâmplării.
John se mută într-un alt orăşel, o altă şcoală, alţi „colegi”, alţi
oameni de care să se ferească, altă personalitate. Dar este greu să te tot muţi
când ai doar şaisprezece ani şi tot ceea ce vrei este o prietenă, câteva
petreceri neautorizate, un colectiv care să te înţeleagă şi gata, puff, le ai
pe toate. Dar de altfel este şi foarte greu să faci tot ceea ce ţi-ai propus când
poţi fi vânat în orice secundă şi omorât doar pentru simplul fapt că exişti.
Se chinuie din răsputeri să îşi găsească locul şi deşi pare uşor nu
este, dar nu se dă bătut, iar asta face totul mult mai picant. Mi-a plăcut
confesiunea făcută de el prietenei lui, mi-a plăcut legătura de amiciţie dintre
el şi tocilarul şcolii, mi-a plăcut ritmul dezvoltării sale atât fizice cât şi
psihice.
Recomand cartea tuturor celor care ştiu să aprecieze o lectură frumoasă,
nu grea, dar nici uşoară. Tuturor celor care ştiu să vadă dincolo de cuvinte şi
celor care se lasă uşor prinşi într-o carte.
Ofer cărţii 5/5 stele!
Mulţumesc Librăriei online Bookcity pentru această carte!
Spor la citit!

Tell us your opinion...

