Ce isi doreste Ian Somerhalder de Craciun?


Ian Somerhalder and Nina Dobrev Shop For Christmas Trees in Atlanta on December 3, 2012

De ziua lui de naştere, Ian nu a fost deloc egoist: “Am un plan de rezervă pentru cei care simt nevoia de a-mi face cadouri. Donaţii! [Ele] ne umplu resursele de a continua să facem schimbări pentru […] cer, mări, energie, mediul înconjurător şi, normal, prietenele noastre blănoase.” Se vede clar că Ian pune dorinţele pământului în faţa dorinţelor lui. Dar când sărbătorile sunt pe aproape, am auzit că îi convin şi câteva cadouri.
Şi ce vrea Ian să găsească de Crăciun sub brad? O rulotă Airstream Flying Cloud! “În căutarea unui cadou de Crăciun pentru mine. Ca să evadez şi să mă reunesc cu natura” a scris Ian pe Twitter. “Am vrut să-mi cumpăr o mică rulotă pe care s-o trag cu @audi Q5 hibrid!”
Din păcate, când Ian s-a dus să-şi cumpere cadoul de la un vânzător online necunoscut, tranzacţia nu a mers aşa cum plănuise actorul. “Era pe Craiglist şi ebay. Am primit ţeapă! Ce păcat că ne facem chestii din astea unii altora” a anunţat el, după.
Se pare că Ochii Albaştri de Bebeluş va trebui să aştepte pe cineva să-l suprindă cu acest cadou! Aveţi în plus 53000 de dolari? Că v-ar venera toată viaţa lui! 🙂

Tell us your opinion...

