Phoebe Tonkin si Claire Holt intr-un regim fitness intens!


Phoebe Tonkin and Claire Holt Enjoy the Sunshine

Nu numai că Phoebe şi Claire sunt cele mai bune prietene şi colege din Jurnalele Vampirilor, dar şi la fitness sunt de nedespărţit.
Încă din noiembrie, Phoebe Tonkin şi colega ei de breaslă Teresa Palmer şi-au lansat blogul lor de sănătate YourZenLife şi au început să ia interviuri şi celorlalte fete care ţin dietă şi fac exerciţii fizice. Iar acum, aflăm că şi Claire este foarte serioasă atunci când vine vorba să se menţină într-o stare bună şi să-şi ducă la bun sfârşit acţiunile caritabile. Alături de prietena ei, Phoebe îi cere mai multe detalii lui Claire despre a 26-a competiţie anuală de Triatlon din Malibu, a cărei strângere de fonduri se va duce către Programul de depistare a cancerului pediatric al spitalului de copii din Los Angeles.
Phoebe: Cât timp te-ai antrenat înainte de competiţie? Ai avut un orar foarte încărcat?
Claire: Am început să mă antrenez cu trei luni înainte de eveniment. Am fost şi încă sunt o înotătoare şi o atletă, dar nu şi biciclistă, aşa că m-am concentrat cel mai mult pe picioarele mele. Mi-a fost foarte greu să respect un program strict şi destul de specific pentru că în acel timp şi filmam, dar cum terminam cu filmările, făceam antrenamente. Am încercat să înot şi să alerg o dată pe săptămână şi să merg cu bicicleta de două ori. Am şi încercat să le fac pe toate în aceeaşi zi, când puteam.
Phoebe: Şi totuşi, tu te hrăneşti foarte sănătos; a trebuit să-ţi schimbi dieta în timp ce te-ai pregătit pentru concurs?
Claire: A trebuit să-mi cresc raţia de carbohidraţi pentru a avea energie. Şi am încercat să mă axez pe proteine şi verdeţuri sănătoase, să fie ca bază a fiecărei mese. Am şi băut apă de cocos foarte des pentru a mă menţine hidratată. Şi normal că m-am răsfăţat mai mult faţă de cât mâncam înainte de a mă pregăti pentru concurs: câte o ciocolăţică în fiecare zi!
Phoebe: Ai fost prima din grupul de femei cu un timp de 1:44:34. Este nemaipomenit! Cum ai reuşit să te motivezi în acel moment?
Claire: Cred că în acel timp m-am forţat cel mai mult din toată viaţa mea. Nu sunt de acord cu renunţatul, mai ales pentru un astfel de eveniment. La ultima tură, îmi tot repetam “Când te lasă picioarele, aleargă cu inima”. M-a ajutat foarte mult şi mulţimea care mă încuraja şi mă ovaţiona!
Phoebe: Eşti foarte filantropică şi ştiu că atunci când eşti în Atlanta la filmările serialului Jurnalele Vampirilor, eşti de ajutor la un adăpost pentru femei şi ai grijă de copiii nou născuţi. Ţi s-a întipărit de mică atitudinea aceasta?
Claire: Da, normal. Înbtotdeauna am fost învăţată de faptul că este important să-i ajuţi pe cei mai puţin norocoşi. Iar răsplata mi se pare incredibilă! Unul din cele mai mari cadouri din viaţă este să dăruieşti timp şi iubire. Şi mă ajută şi pe mine să rămân recunoscătoare şi fericită.

Tell us your opinion...

