La multi ani!


Happy New Year, babes!!!

I hope you will receive this year a lot of love, beautiful memories and a lot of books! I wish you all the best in the world and may happiness follow you everywhere!

…………….

Bună dragele mele,

Aşa cum v-am obişnuit, mi-am luat libertatea de a vă ura cum pot eu mai bine un an frumos, plin de împliniri şi multe lucruri minunate!

Cum ştiu sigur că multe dintre voi se pregătesc deja de o serată elegantă sau zdruncinată cu prietenii, machiaj destul, farmec aparte şi priviri ascunse, nu o să fiu foarte lungă… sper!!

Sper ca 2013 să fie un an absolut minunat pentru voi, să fie bătut cu pietre preţioase, cu timp îndestulat, cu amintiri noi şi vechi deopotrivă, cu oameni minunaţi, cu prieteni adevăraţi şi cu momente de neuitat!

Sper ca acest an să fie pentru voi de un miliard de ori mai frumos decât cel care astăzi se stinge văzând cu ochii! Această moarte ciclică să nu vă sperie, ci din contră, să vă facă să realizaţi că a mai trecut un an, v-aţi mai maturizat cu încă un an, cu încă alte 365 de zile în care aţi râs, aţi învăţat, aţi demonstrat lumii că sunteţi unice, frumoase, deştepte, dar cel mai important: alături de noi!

Vă mulţumim nespus pentru minunatul spirijin de care aţi dat dovadă pe parcursul acestui an, de toată bunăvoinţa şi înţelegerea pe care aţi avut-o pentru noi, de faptul că ne faceţi mereu să creştem prin ochii voştrii, pentru că ne comentaţi, ne Like-uiţi, Share-uiţi sau mai ştiu eu ce! Pentru simplul fapt că existaţi aici, alături de mine, de Simona, de Claudia, de toată echipa Damon Salvatore şi Shattering-Words!

Pentru că aţi fost mereu aici când poate alţii ne-au râs numele la colţul Facebook-ului, sau atunci când mulţi ne-au părăsit pentru alte bloguri, sau pentru multe şi multe alte motive pentru care meritaţi să vă iubim, să vă îmbrăţişăm, să vă reamintim că noi facem totul pentru voi!

Am plecat de la nimic şi am ajuns atât de departe! Am ajuns să ne cunoaştem între noi, să ne “vedem” într-un mod mai bizar: prin cuvinte! Şi deşi nu multă lume recunoaşte şi preferă faptele în loc de cuvinte, noi mereu ne-am lăsat purtate de cuvinte şi am încercat să fim alături de voi atât spiritual, cât şi on-line sau pur şi simplu printr-o postare!

Ne-am spus atâtea of-uri şi atâtea întâmplări, ne-am desenat, ne-am vizualizat şi ne-am îmbrăţişat mereu!

Acest an să vă fie mai multe decât un călăuzitor către o deschidere a voastră către cunoaştere, să fie însăţi cunoaşterea în sine!

Vă doresc numai bucurii, fericire, sănătate şi tot binele din lume! Şi să ne vedem şi la anul la fel de sănătoşi, de frumoşi şi de deştepţi!

Un an nou fericit!

Îmbrăţişări,

Theo

3 thoughts on “La multi ani!

  1. La multi ani la toata echipa😉 Pentru mine acest blog este si va .fi mereu nr 1! Aici am invatat ce este un blog adevarat .si recunosc .ca m-ati uimit mereu si va doresc un an nou mai infloritor .si mai bun😉

    Like

Tell us your opinion...

