Top 12 momente OMG din sezonul 4 Jurnalele Vampirilor


Elena and Damon in Vampire Diaries Season 4, Episode 7: “My Brother’s Keeper”

A trebuit să ne perfecţionăm oftaturile, uitându-ne la Jurnalele Vampirilor. Cum să reacţionăm altfel la transformarea mătuşii Jenna în vampir de către Klaus, la Klaus încercând să-l omoare pe Tyler – ok, destul de mult la ce a făcut Klaus – dar şi la mai multe întâmplări? Aşa că, de câte ori am suspinat în sezonul 4? Nu le-am numărat, dar nu am uitat momentele în care am rămas fără răsuflare.

Transformările Elenei. Normal că ne-am aşteptat la asta, dar prin faptul că transformarea chiar s-a întâmplat combinată cu momentul în care am privit-o ca vampir – când s-a năpustit peste Damon? Da, a fost fără răsuflare.

Bunica lui Bonnie moare (din nou). Între strigătele lui Bonnie şi a bunicii ei, nu am făcut nimic altceva decât să oftăm… şi să plângem.

Sacrificiul pastorului Young. Aruncarea în aer a Consiliului? La asta chiar nu ne gândiserăm.

Tatuajul lui Connor. Din clipa în care Jeremy a vorbit despre tatuajul inexistent al lui Connor, am fost intrigate. Şi să aflăm că era unul din Cei Cinci? Foarte bine, TVD. Foarte bine.

Posibilul vânător Jeremy. Ce mai însemna şi asta?!

Există leac pentru vampirism. Nu am auzit bine…CE??

Connor lucra pentru profesorul Shane. Să aflăm că profesorul Shane este mai mult decât o faţă drăguţă ne-a făcut şi fericite dar şi triste: fericite că-l vedem mai mult şi triste că este împotriva celor pe care-i iubim.

Elena îl răneşte accidental pe Jeremy în gât. Probabil că aici ne-am speriat cel mai tare. Ne pare rău pentru acea mişcare, Jer. Halucinaţiile sunt de rahat.

Elena este supusă lui Damon. Ne-am dat seama că Elena se purta ciudat şi puţin enervant, dar să fie supusă lui Damon? Ne-a şocat.

Damon şi Elena fac sex. Să ne aşteptăm la o împăcare? Desigur că da. La un somn peste noapte cu Damon? Iarăşi da. La sex? Mai puţin.

Bonnie învaţă Manifestarea. Dacă magia neagră a omorât-o pe bunica ei, atunci nu vrem să ne imaginăm ce-i va face Manifestarea vrăjitoarei noastre preferate.

Klaus îşi ucide hibrizii.. şi apoi pe Carol. Ne-am petrecut întregul sezon gândindu-ne că planul de sacrificare al hibrizilor era împotriva lui Klaus, aşa că am rămas înmărmurite când l-am văzut că el însuşi a completat sacrificiul. Şi a omorât-o pe săraca de Carol numai din pură mânie? Ce mai nebunie.

Dacă mai aveţi şi alte momente OMG din sezonul 4, spuneţi-le şi voi!

One thought on “Top 12 momente OMG din sezonul 4 Jurnalele Vampirilor

  1. Pina cind elena se intilnea cu stefan, shi lui damon ii place de ea elena pe damon il uraste dar cind elena cu damon sa sarutat am cezut ca eu sunt aceea shi as vrea ca elena sa ramina cu damon.

    Like

Tell us your opinion...

