Recenzie: Vanatoare nocturna vol.1: La jumatatea drumului spre mormant de Jeaniene Frost


de Jeaniene Frost

Descriere:

La jumătatea drumului spre mormânt este primul volum din seria „Vânătoare nocturnă” de Jeaniene Frost – şi este incredibil!

O fantezie urbană spectaculoasă, care preia tema vânătorii de vampiri abordată dintr-un unghi inedit, cu propria ei mitologie vampirică şi mult suspans.

Este povestea lui Cat – dură şi violentă, şi totuşi vulnerabilă, iar uneori mai încăpăţânată decât ar trebui – şi a lui Bones – vampirul blond cu accent britanic, irascibil şi sarcastic.

Cat este unul dintre cele mai interesante personaje din genul „vampir”, o combinaţie între Sookie Stackhouse şi Buffy. Pe jumătate vampir, născută dintr-o femeie umană violată de un vampir, ea îi vânează pe morţii vii încă de când a împlinit 16 ani şi mama ei i-a spus toată povestea sa, încurajând-o să-şi folosească abilităţile speciale pentru a-i distruge. Cat şi-a intrat în mână şi deja are la activ un număr frumuşel de vampiri omorâţi, când îl cunoaşte pe Bones, care, deşi el însuşi vampir, îi vânează pe cei asemenea lui. Până la Bones, lumea vampirilor are pentru Cat o singură culoare: neagră. Dar acum Bones îi dă peste cap tot universul.

După ce Cat încearcă să îl omoare, dar eşuează lamentabil, Bones face o înţelegere cu ea, şi o învaţă cum să lupte mai eficient şi să devină o momeală perfectă pentru a-şi atrage victimele. Dar pe parcursul lecţiilor, între cei doi se naşte o legătură mult mai profundă decât se aşteptaseră ei… (Rămâne să descopere cititorii toate întâmplările uluitoare ─ şi momentele fierbinţi ─ prin care trec cei doi!)

E o poveste care te captivează, cu personaje minunate şi bine conturate. Bones este pur şi simplu delicios, iar atracţia dintre cei doi – de-a dreptul magnetică.

Clipe tensionate, pline de acţiune, care se întrepătrund cu momente romantice şi cu mult umor: dragoste, aventură şi dramă ─ iată o combinaţie captivantă şi total irezistibilă.

…………………………………………………
Părerea mea (Theo): Sunt încă în şoc! Poate de la râs, poate de la faptul că am stat cu
sufletul la gură, poate cine ştie!
Cartea asta e una din acele cărţi care îţi fac pielea de găină, care te
fac pur şi simplu să râzi cu lacrimi, care nu îţi dau pace până nu spui: Nuuuu,
s-a terminat! Exact, exact! Aşa am zis şi eu!
OK, OK! O să o luăm uşor!
Desfăşurarea acţiunii este una normală, nu foarte specială. Adică,
totul este în limite normale. Personajul principal este născut din cauză că
mama ei a fost violată de un vampir, mama ei o urăşte, iar ea omoară vampiri
pentru a putea să îl găsească pe tatăl ei şi pentru a-l omorî. Se întâlneşte cu
un vampir şi face un târg cu răul.. cu alte cuvinte acţiunea nu este
extraordinară, dar – iar aici intră un DAR imens – dar personajele fac totul!!
Cum mi l-am imaginat eu pe Bones:
Stiu, stiu!! Si eu salivez!!!
Personajele fac cartea asta să fie genială, să te facă să te urci pe
pereţi şi să strigi că e a ta, că personajele sunt ale tale, că te-ai întâlnit
cu ele în capul tău şi că şi ele te iubesc la fel de mult cum le iubeşti tu pe
ele!! Cat este foarte puternică, pregătită să întărâte un vampir, gata să se
lupte cu unul oricând, oriunde, oricum! Mama ei mi-a lăsat un gust amar datorită
urii de care dădea dovadă mereu, nu făcea altceva decât să mă aducă în pragul
exasperării, să mă facă să îmi dau seama că nu mi-aş dori una ca ea – niciodată!
Bones este, în schimb, cea mai bună „gură de aer” posibilă pe care mi-aş putea
imagina-o! E sexy, deştept şi periculos. Este unul din specimenele acelea care
este răzvrătit împotriva tuturor, nu pentru că nu merită atenţia lui, ci pentru
că au nevoie de cineva care să le reamintească cine sunt cu adevărat!
Unele scene sunt mai mult decât ţi-ai putea imagina vreodată şi asta nu
pentru că de când am deschis cartea şi până la final mi i-am imaginat pe amândoi
dezbrăcaţi, nu – deloc -, ci pentru că mi-au întrecut toate aşteptările!
Descrierea nu te pierde în detalii irelevante, iar cei doi se completează unul
pe celălalt foarte bine!
Mi-a plăcut cartea extraordinar de mult! Mi-a plăcut nu pentru că nu
m-a lăsat să îi dau drumul din mână până când nu s-a terminat, ci pentru că m-a
lăsat cu gura căscată atunci când s-a terminat!!
Recomand cartea tuturor pasionaţilor de vampiri, de oameni deştepţi şi
de acţiune care te face să îţi doreşti şi mai mult!
Spor la citit!
Citate favorite:
„Dacă fugi de mine o să te urmăresc şi o să te găsesc…”
„Tu nu eşti femeie!,
a spus el într-un sfârşit. Eşti Îngerul Morţii cu păr roşu!”
„- Aia e o ţepuşă, Bones, sau eşti doar fericit cu noua mea rochie?
– În acest caz e o ţepuşă. Dar tu vei putea mereu să cauţi ceva mai
mult, vezi ce poate să răsară..”
„– Aşadar, îţi aminteşti acest loc?
– Greu de uitat, mi-a răspuns el, aici e locul unde ai încercat să mă
omori. Erai atât de agitată, continuai să roşeşti. N-am mai avut pe nimeni care
să încerce să mă omoare cu o ţepuşă şi care să roşească atât de mult, până
acum.”
My rating:
Mulțumim sponsorului nostru, Librărie online Libris!
Dacă doriți să vă cumpărați cărți deosebite, pe site-ul Libris, librărie online, puteți comanda și cărți online în engleză.

Tell us your opinion...

