Voi ce va mai doriti?


Hei Girls,

Long time no talk! Stiu ca de ceva vreme am tot schimbat lucrurile pe aici si am cam uitat sa va mai intreb voi cum mai sunteti!

Am avut placerea de a primi o invitatie la un concurs, insa pentru a castiga am nevoie si de ajutorul vostru! In primul rand concursul consta intr-un premiu mare de 900 de lei si doua premii mai mici, dar valoroase🙂

Pentru ca sunt egoista doar cand vine vorba de cafea, m-am gandit, sa impart o parte din castig cu voi [diferite concursuri cu premii in carti, alese de mine, sau la alegere, cu filme, muzica, in principiu ce va mai trece voua prin cap!]! Eu sunt de acord sa va ofer concursuri, daca si voi sunteti de acord sa ma sustineti! Ghiciti ce trebuie sa facem!

Pentru ca nu imi place o implicare singulara, tot ceea ce trebuie voi sa faceti pentru ca blogul sa aiba din nou parte de atentie, este sa lasati comentarii la o anumita postare [o voi nominaliza eu], postare care va trebui sa primeasca o multime de comentarii pentru a avea sanse la un asemenea premiu🙂

Stiu ca puteti! Stiu ca putem!

Asadar, ce ziceti? Vreti?

P.S. Nu uitati sa raspundeti la intrebarea din Poll si sa imi spuneti si in comentarii parerea voastra! Pentru o seara cat mai frumoasa va las in compania unei melodii superbe care mie imi aduce aminte de atat de multe:

A voastra,

Theo~

Theo~

Tell us your opinion...

