Recenzie: Fericirea incepe azi de Jamie McGuire


 

 

 

 


Abby Abernathy s-a hotărât să devină altcineva. Acum e o fată bună, nu bea şi nu vorbeşte urât, are haine cuminti în şifonier. Crede că s-a distanţat suficient de lucrurile întunecate din trecutul ei, dar când ajunge la colegiu împreună cu prietena sa cea mai bună, dorinţa de un nou început este supusă provocărilor.


Travis Maddox, şiret, isteţ şi acoperit cu tatuaje, reprezintă tot ceea ce Abby vrea – şi trebuie – să evite. Travis îşi petrece nopţile câştigând bani din lupte, iar ziua e seducătorul numărul unu al campusului. Intrigat de rezistenţa lui Abby la farmecele sale, Travis o face să intre în viaţa lui printr-un pariu.


……………………………………………………….

 

 

Romanian Version:


Parerea mea (Theo):
„Pentru mitocani” spuse el, gesticulând spre
Brad. “Şi pentru fetele care-ţi frâng inima”, plecându-şi capul spre mine.
Ochii lui păreau rătăciţi. “Şi pentru absoluta oroare de a-ţi pierde cel mai
bun prieten pentru că ai fost îndeajuns de prost încât să te îndrăgosteşti de
el.”
Sincer nici nu ştiu de unde să încep deoarece pur şi
simplu URĂSC începutul acestei cărţi. Cum m-a făcut încontinuu să o arunc şi să
încep să strig: “Cine m-a pus să citesc asta?”, dar vreţi să
ştiţi ceva? Nu am putut să mă opresc. Nu ştiu de ce, nu cred că pot spune cine
sau ce m-a făcut să continui, însă ceva se pare că mi-a captat interesul.
Abby este doar o boboacă la facultate. Deşteaptă ţi
frumoasă, tot ce vrei. Ea are de-asemenea un trecut teribil şi aşa mai departe.
Travis Maddox este un luptător stradal şi la fel, un student la facultate.
Toate fetele aparent gonesc după el de parcă ar fi o pereche de pantaloni pe
mărimea fiecăruia!
 „Ştiam din secunda în care te-am cunoscut că aveai ceva ce
îmi trebuia. Dar se pare că nu era ceva ce aveai. Ci doar tu însuţi.”
Problema? Păi, destule! Serios, toate fetele practic i
se aruncă la picioare, el umblă după fiecare care-i place şi Abby e Virgină!
Unde crede-ţi că duce asta…?
Şi acum uite şi „cireaşa de pe tort”! Se îndrăgostesc
unul de altul! Tornada se îndrăgosteşte de nisipul de pe plajă. Dragostea lor
este nebună, mistuitoare, obositoare, însă cu toate acestea nici unul nu se dă
în lături! Nu! Continuă până când este prea târziu! Sau nu.
 „Ştiu
că suntem terminaţi, în regulă? Eu sunt impulsiv, coleric, şi tu reuşeşti să mă
calci pe nervi ca nimeni alta. Într-un minut te porţi ca şi cum mă urăşti, apoi
ca şi cum ai nevoie de mine în minutul următor. Niciodată nu fac nimic cum
trebuie, nu te merit… dar la naiba, te iubesc Abby. Te iubesc mai mult decât
am iubit pe oricine sau orice vreodată. Când te am pe tine, nu am nevoie de băutură,
sau de bani, sau de lupte, sau de aventuri de o noapte…”
Abby îşi dezvăluie trecutul şi face ceva ce ea nu mai
vroia să facă vreodată: să joace poker pentru a putea face bani. Ea este
„Norocoasa Treisprezece”, fiica celui mai faimos jucător de poker cunoscut
umanităţii, care se spune ca la a treisprezecea ei zi de naştere, chiar la
miezul nopţii a reuşit să fure întregul noroc al tatălui ei fără măcar să
clipească!
„Nu-mi mai poţi spune ce să fac, Travis! Nu
îţi aparţin.” În secunda cât îi luase să se întoarcă spre mine, faţa i se
contorsionase de mânie. A păşit înspre mine, punându-şi mâinile pe marginea
patului şi apropiindu-se de faţa mea., EI BINE EU ÎŢI APARŢIN.” Venele de pe
gât i se încordaseră în timp cu striga, şi privirile ni s-au întâlnit, eu
refuzând să mă clintesc. El s-a uitat spre buzele mele, răsuflând., Eu îţi aparţin.”
Se pare că ea este bună la jocul de poker şi în
momentul în care se întoarce în Las Vegas toţi au datorii din jocuri
anterioare. De ce se întoarce? Deoarece tatăl ei – aşa-zisul ei tată – îi cere
bani. Şi nu o sumă micuţă, cum ar fi de douăzeci de dolari, ci o sumă de
douăzeci şi cinci de mii de dolari!
Absurd, corect? Ei bine, acum se înţelege de ce ea s-a
hotărât să plece de acasă şi să meargă la Nu-se-ştie-care facultate. Nu mai
puteam, dar vroiam mai mult.
 „Lasă-mă să ghicesc, este dragostea vieţii tale?”, am spus eu
amintindu-mi ce-mi zisese Travis despre motocicleta lui.” Nu, e doar o maşină.
Dragostea vieţii mele o să fie o femeie care v-a avea numele meu de familie.”
Ajung să se certe, imediat după ce ajung acasă şi
plătesc toate datoriile tatălui. Şi este violent. Impresionant cum autoarea a
reuşit să mă facă să închid ochii şi să vreau să uit de tot. Dar pentru numele
lui Dumnezeu, nu puteam! Pur şi simplu nu puteam!
Deci, după multe ore de gândire, am reuşit să înţeleg
că ideea, stilul şi pasiunea autoarei erau ceea ce mă făceau să continui. Cu
asta prieteni, le spun „la revedere” pretenţiilor umane şi mă întorc la
evenimentele de după şoc ale cărţii Beautiful Disaster”.
 „Eu aparţin iubitului meu, şi iubitul este al meu.”
Lectura placuta!
 
Nota mea:

 

Mulțumim sponsorului nostru, Librarie online Bookcity!


Dacă doriți să vă cumpărați cărți deosebite, pe site-ul Bookcity, librărie online, puteți comanda cartile accesand sigla Bookcity de mai jos:

 

 
 

 

English Version:

Review
Theodora P.

“To douchebags!” he said, gesturing to Brad. “And to girls that break your heart,” he bowed his head to me. His eyes lost focus. “And to the absolute fucking horror of losing your best friend because you were stupid enough to fall in love with her.”

sincerely don’t know how to start this because I simply HATED the beginning of

the book, how it kept making me throw it away and start screaming ‘Who made me
read this?’, but guess what?! I just couldn’t! I don’t know why, I don’t even
think I can say what or who kept me reading, but I was so into this book!
Abby
is just a freshman in college. All smart and beautiful, the whole package. She
also has a terrific past and so on. Travis Maddox is an illegal fighter and a
college student himself. All the girls just throw at him like his some pair of
new jeans that fits everyone!

I knew the second I met youthat there was something about you I needed. Turns out it
wasn’t something about you at all. It was just you.”

The
Problem? Well, yeah! Come on, the girls just throw themselves at him, his
‘bagging’ every single pretty face and Abby is a Virgin! What the…?
And
here comes the ‘cherry’! They fell in love with each other! The tornado fell in
love with the sand from the beach. Their love is sick, consuming, exhausting,
yet they don’t back away! No! They keep it going until is too late! Or not.

“I know we’re fucked up, alright? I’m impulsive, and hot tempered, and you get under my skin like no one else. You act like you hate me one minute, and then need me the next. I never get anything right, and I don’t deserve you…but I fucking love you, Abby. I love you more than I loved anyone or anything ever. When you’re around, I don’t need booze, or money, or the fighting, or the one-night stands…”

Abby
reveals her past and does something she never wanted to do again: play poker
for making money. She’s Lucky Thirteen, the daughter of the most famous
poker-player known by human kind who said that on the night of her thirteen birthdays,
right at midnight she stole her father’s luck without blinking!

“You can’t tell mewhat to do anymore, Travis! I don’t belong to you!”In the second it took him to turn and face me, hisexpression had contorted into anger. He stomped towardme, planting his hands on the bed and leaning into my face.“WELL I BELONG TO YOU!” The veins in his neckbulged as he shouted, and I met his glare, refusing to evenflinch. He looked at my lips, panting. “I belong to you.”

She’s
amazing at poker apparently and everyone wants to pay back from old times’ sake
when she’s back in Vegas. Why she came back? Because her father – her so
supposed to be father – asked her for money. And not some twenty bucks bill,
but a whole sum consisting in twenty five thousand dollars!
Insane,
right? Well, it did make sense now why she left home and went to some Untitled
town. I felt sick, yet I wanted more!

“Let me guess, it’s the love of your life?” I said quoting Travis’ statement about his motorcycle.“No, it’s a car. The love of my life will be a women with my last name.”

They
fight, right after their arriving back home and paying in full her father’s
debt. And it’s violent. Like really impressive how the author kept making me
want to shut down my eyes and leave everything else alone. But I couldn’t for
crying out loud! I just couldn’t!
So,
after long debates I finally understood that it was just the idea, the style
and the author’s passion that kept me going. With this, my friends, I say
goodbye to human pretences and sink into my “Beautiful Disaster” after-shock events!

“I belong to my beloved, and my beloved is mine.”

Wake
me up when September comes!
Happy
reading!

Tell us your opinion...

