Intr-un moment pur al meu :)


Buna dragelor,

V-am tot obisnuit in trecut cu cate o postare despre starea mea de spirit generala. Ei bine, fiind a douasprezecea, am uitat sa mai fiu ‘eu’, iar asta ma demoralizeaza pentru ca eu:

– sunt voi! Sunt timpul petrecut pe blog, timpul pe care il  rezerv sa scriu, timpul pe care il dedic acestui blog care s-a nascut ca o idee trecatoare, care – din fericire – a prins aripi si s-a dezlantuit in Blogosfera Romaneasca.

Nu stiu cati ma cunoasteti, nu stiu cati m-ati cunoscut, nu stiu daca m-ati vazut vreodata, dar eu v-am ascultat, v-am fost aproape cum am putut, v-am tinut de mana cu un capitol, v-am dat o parte din mine!

Ma simt melancolica in aceasta seara, ma simt alaturi de voi toti desi poate nu am fost niciodata. Va simt atunci cand lasati un comentariu, va ating atunci cand spuneti “astept nextul cu nerabdare”, va imbratisez atunci cand vad ca v-ati facut curaj sa intrati si azi, si ieri si maine pe blog.

Fiind in aceasta stare visatoare m-am lasat purtata de val si imi permit sa va las melodia care ma acompaniaza in aceasta seara cu speranta ca o ‘sunetul’ ei va va atinge si pe voi 🙂

Sa aveti o seara minunata, sa va deschideti inimile si sa lasati primavara sa intre in voi, sa va deschideti bratele si sa imbratisati persoana voastra! Va doresc sa va cunoasteti cum nu ati mai facut-o niciodata, sa va atingeti de ceilalti cu sufletul cum nu ati visat niciodata. Viata este prea scurta, dragele mele, domnii mei, doamnele mele! Lasati-va purtati de ea acolo unde nici nu ati visat!

Va pup si va imbratisez!

A voastra,

Theo~

One thought on “Intr-un moment pur al meu :)

  1. Buna draga mea…esti pur si simpul fantastica. Nu stiu ce asi putea spune dar, tu esti muza multor generatii care vor urma. De fiecare data cand ma decid sa scriu un nou capitol la fanfiction-ul dedicat acestui blog, cat si serialului TVD, in special lui Damon Salvatore; unul din putinele personaje de novel care a reusit sa ma impresioneze, sa-mi faca sufletul sa vibreze, ma gandesc oare…ce ar putea spune Theo, iar acest gand imi da un imbold de nerabdare de a redacta pe hartie un nou capitol plin de exaltare. Iti impartasesc melancolia si chiar ma regasesc in cuvintele tale. Un calduros salut….subsemnatul.

    Like

Tell us your opinion...

