Vesti incendiare!!!


OMG OMG OMG!!! cred ca sunt inca in soc! Dar mai bine va zic intai si voua ca sa nu ma credeti nebuna.

Deci, stirile sunt cam asa:

 

Tumblr mjpmu6OeEq1s8zxbdo2 250

Da… mai ţineţi minte scena în care Klaus s-a culcat cu Hayley? Ei bine se pare că din cauza genei de hibrid al lui Klaus, Hayley a rămas însărcinată. Ştiu! Pare imposibil!

Untitled

Elejah s-a despărţit de Khaterine, din cauza iubirii sale, prea mare din câte se pare, faţă de ultimului sau frate Klaus.

Deci, în loc să locuiască împreună cu Khaterine, a ales să-şi refacă relaţia cu fratele său, Klaus, cel care i-a făcut viaţa imposibilă şi mizeră. N-am să-l înţeleg niciodată, dar, tot îmi place de el 😛

 

Untitledrd

 

Nu v-aţi dorit din tot deauna un oraş în care vampiri pot sta liniştiţi cu burta la soare? Ei bine dacă vreţi să-l vizitaţi nu ezitaţi!

32

Sper că micile mele informaţii v-au fost de folos:)

 

 

9 thoughts on “Vesti incendiare!!!

  1. 🙂 Bine ca m-am uitat la film inainte sa citesc! You, spoiler alert!
    Totusi, consider ca acest articol a fost scris cu entuziasm de s-au facut atatea greseli de ortografie, printre care, preferata mea: „din tot deauna”.
    Daca doresti ca acest blog sa fie apreciat pentru adevarata valoare, fii mai atent(a)!

    Like

  2. Pe bune?!:o -Am citi azi mai devreme,dar a trebuit sa ies urgent.-Cum sa ramana aia insarcinata cu Klaus?x( Ugh!Sper sa se intample ceva cu ea:)))

    Like

    • Da… nici mie nu prea imi prieste faza cu familia( adica e ciudat si nu prea la-s vedea pe Klaus tatal unui copil pe care el nici macar n-a vrut sa-l conceapa. Mai degraba sa fie impreuna cu Caroline sau macar sa ramana la incercarile lui de a fi impreuna cu Caroline:). eh, we find out…
      pupici, CrisTalls

      Like

      • Exact.ar fi asa stupid sa-l pe Klaus cu un copil in brate si sa-l sarute nitel:)))Cum ai spus tu,sa se rezume la Claroline.Eu inca mai sper ca tot va fi ceva intre ei :”> Puup.

        Like

Tell us your opinion...

