Se cauta echipa :)


7474e315978b2374b488f2d48894e77eHei Girls,

 

Hmm, ce mai faceti? Cum mai este vremea pe la voi? Stiu sigur ca la mine se incapataneaza sa distruga toate celulele mele! Este foarte cald, foarte, foarte cald! Enervant de cald!

Asa ca intr-un moment de ‘respiro’, am reusit sa imi adun putin gandurile si sa imi dau seama ca avem nevoie de oameni care sa ne ajute cu blogul. Citeam zilele trecute pe un blog, cred!, cum ca aceasta relatie Damon – Elena a devenit foarte exploatata, si sa fim seriosi, asa si este. Tot mai multe bloguri, tot mai multi oameni pasionati de blogosfera, tot mai multe stereotipuri, oameni furiosi, oameni enervati, oameni care au ceva de spus..

Si m-am gandit ca ar fi pacat sa poerdem blogul.. Sau cel putin eu asa cred. V-am tot intrebat prin intermediul ‘Pool-urilor’ voi ce mai vreti pe blog, voi ce ati mai vrea sa gasiti aici, voi cum va simtiti. Raspunsurile au fost foarte variate si diversificate, asa ca m-am gandit sa va las pe voi sa faceti blogul asa cum vreti.

Nu o sa fim niciodata capabili sa multumim pe toata lumea. Nu o sa putem niciodata sa fim asa cum vreti voi cu exactitate, asa ca  – daca tot toata lumea are blog – atunci sa facem noi ceva deosebit. Sa te lasam pe tine!, sa faci postari pe blog…

Fara alte intro-uri aberante, ideea este ca vrem sa gasim doi-trei editori care sa ne ajute cu postatul. Postari despre TVD, DE sau orice are legatura cu DS🙂

Capitole am promis ca aducem, am adus si vom mai aduce🙂

Daca va intereseaza un e-mail la: theo_petcan@yahoo.com sau un comentariu aici🙂

Va pup si am fugit sa mai invat la bio!❤

 

Pupici,

Theo`

3 thoughts on “Se cauta echipa :)

  1. Da..Interesanta idee. Si pe mine m-ar interesa. As putea sa ma ocup de o rubrica gen : “Filme cu vampiri” sau “Muzica TVD”.. depinde de ce vrei, Theo. :*

    Like

Tell us your opinion...

