Tristeti de sucub (Georgina Kincaid, vol. 1)


Tristeti de sucub

de  Richelle Mead

+16

(De ce?

Din cauza unor chestii puţin prea detaliate)

Cop Tristeti de Sucub:Layout 1.qxd

Back cover

Georgina Kincaid este sucub – adica un demon sexy si plin de glamour, care seduce muritorii si le absoarbe energia. Desi aparent sa fii sucub pare ceva spectaculos, Georgina nu poate avea o viata amoroasa normala, caci asta ar insemna sa faca rau celor doi bieti muritori de care se simte atrasa, scriitorul Seth Mortensen si fermecatorul Roman.

Dragostea trece insa pe locul secund atunci cand in lumea nemuritorilor din Seattle se iveste o amenintare: vampiri si dracusori deopotriva sunt atacati, iar Georgina, investigand de una singura, descopera existenta unor creaturi respinse atat de rai, cat si de iad, si care vor sa se razbune…

Opinii

„Sexy, spumoasa si insolenta!” – Michelle Rowen

„O nemuritoare frumoasa si obraznica… suspans, crime si multe scene fierbinti…” – Mario Acevedo

My turn for opinions

M-am îndrăgostit de această carte.

Minunatul Roman…

-Asta înseamnã cã putem ieşi împreunã vreodatã?

-Nu. Mersi pentru ajutorul din noaptea asta, dar eu nu mã duc la întâlniri,

-Atunci nu o mai privi ca pe o întâlnire, ci ca pe o…contopire a minţilor.
Felul în care m-a privit sugera cã voia sã se contopeascã cu ceva mai mult decât mintea mea.
Şi şarmantul Seth…

– Miroase a cafea?

– Îhi. Vrei?

– Normală?

– Îhi. S-a dus spre ibric, a turnat într-o cană cafea aburindă (…)

-Credeam că nu bei chestii din astea.

-Nu beau. Ţin doar la îndemână în cazul în care se trezesc în patul meu femei turbate după cafeină.

Am citit această carte într-o librărie (da… într-o librărie, sincer a fost foarte plăcut, mai ales că m-am îndrăgostit de un autonomat ce face o ciocolată de te lingi pe buze, nu alta), am terminato acum 3 săptămâni, veneam odată la 2 zile şi citeam vreo 2 ore (şi ca să ştiţi şi de ce…

— Georgina este unul din cei mai mari fani ai tăi. A fost de-a dreptul în transă când a aflat că vii aici.

— Mda, (..) Este efectiv o sclavă a cărţilor tale. Întreab-o de câte ori a citit Pactul de la Glasgow.

(..)

— De câte ori ai citit-o?

(..)

— Nici una. Încă nu am terminat-o.

(…)Seth părea uluit, şi la fel şi ceilalţi; se holbau cu toţii la mine, perplecşi, pe bună dreptate. Numai Doug ştia care era faza.

— Nici una? a întrebat Warren încruntat. Nu a fost lansată deja de mai bine de o lună? Nemernicul de Doug rânjea.

— Spune-le şi restul. Spune-le cât citeşti pe zi.

(…), acum Doug mă aducea în jenanta situaţie de a-mi mărturisi ridicolul obicei.

— Cinci, am spus într-un târziu. Citesc numai cinci pagini pe zi.

— Dar de ce? a întrebat Paige, care se pare că nu auzise niciodată povestea asta.

Simţeam cum îmi ard obrajii. (…) Am inspirat adânc şi am izbucnit:

— Pentru că… pentru că e atât de bună, şi pentru că numai o dată ai ocazia să citeşti o carte pentru prima oară, şi vreau să dureze. Experienţa asta. Altfel aş termina-o într-o zi, şi asta ar fi ca şi cum… ca şi cum ai mânca o cutie de îngheţată dintr-odată. E prea multă bunătate care se termină prea repede. În felul ăsta pot s-o savurez puţin câte puţin. Aşa o fac să dureze mai mult. O degust. Trebuie s-o fac din moment ce apar aşa de rar.

Autoarea a reuşit să unească toate genurile de monştri… Mai pe scurt dacă vreţi să vedeţi un înger plin de umor şi un arhidemon nervos stând împreună la un ceai vă invit, să citiţi cartea, cu mare plăcere: -P.

Este vorba despre povestea unui sucub care se lupta cu dorinţa şi pofta ei carnala pentru că, altfel, i-ar răni pe cei apropriaţi ei, mai exact, scriitorul Morthesen şi sociabilul Roman.

Oare Georgina se va indragosti de Seth sau de Roman?

Giorgina Kincaid a nimerit să fie sucub. Cum? Ei bine, dacă vă interesează şi chiar vreţi să deveniţi un demon sexy şi atrăgător cu siguranţă Giorgina v-ar ajuta, mai ales, acum că trebuie să-şi ia slujbă foarte în serios…

Ea încearcă să ducă o viaţă cât mai normală posibil, încercând, deasemenea, să nu se lase purtată de instinctele sucubice, mai ales când este în preajma celor doi prieteni “de treabă” ai ei.

Acum, ea îşi împarte viaţa de nemuritoare cu faţada de muritoare care lucrează într-o librărie şi totul merge atât de bine pe cât se poate.
Dar lucrurile încep să o ia razna atunci când cineva începe să omoare nemuritorii, vampiri, îngeri şi demoni, deopotrivă şi pare că însăşi viaţa ei este pusă în pericol.

-Hugh, ţii-am dat cheia aia pentru situaţii de urgenţã…
-Şi faptul cã un vampir a fost omorât nu e o urgenţã?
-Vorbesc serios. E destul de nasol cã Jerome şi Carter pot sã se teleporteze aici, fãrã sã mai hotãrãşti tu sã le deschizi uşa mea lui Dumnezeu şi tuturor sfinţilor.
-Nu cred cã Dumnezeu a fost invitat în noaptea asta.
Oare cine este criminalul sau poate sunt mai multi?

Hmm… Am descoperit că Rachel Caine şi Richelle Mead au ceva în comun şi acela MOCA (ştiu că n-ar trebui să critic căci poate fi doar o coincidenţă, sau doar le place amândurora foarte mult moca:))

Descrierile sunt chiar foarte bune, poate la început ţi se va părea ciudat că citeşti naraţiunea din perspectiva unui personaj negativ, dar o să îţi dai seama cum gândeşte şi că de fapt nu e un personaj negativ, ci unul care se opune felului de a fi şi încearcă să aducă puţină bunătate în întunericul la care a fost osândita, mai ales că este povestita la persoana I, e minunată:) v-o recomand, să o citiţi, cu plăcere.

Şi nota mea va fi…

 4 and half STAR REVIEW 35+ Hue
O puteţi comanda de pe site-ul Elefant.ro  Şi veţi beneficia de o reducere de 40%elefant-ro-logo-mic
sau
O mai puteţi comanda de pe site-ul Diverta.
Sigla diverta final 9x
2 thoughts on “Tristeti de sucub (Georgina Kincaid, vol. 1)

    • Da… nici eu nu ma asteptam la asa ceva dar mi s-a aprins beculetul la cate pagini inainte :))) (sper sa intelegi de ce ti-am modificat comentariul) Ma bucur ca ti-a placut, eu, ieri am terminat a doua carte…
      te pupic, CrisuTaCrisTalls

      Like

Tell us your opinion...

