Hello People (:


Buna fetelor,

Theo la taste, in direct si in reluare mai tarziu :))

Glumesc!

Scriu aceste randuri cu intentia de a va aduce la cunostinta faptul ca m-am reapucat de scris.

Ceeeeeeeeeeeeeeeeee?! :O Poftim? Unde? Ha?

Mda, cu rusine recunosc ca astazi m-am tras singura de maini si m-am pus pe tastat! Sunt cam ruginita la capitolul tastat, aparent, asa ca am reusit sa parcurg doar primul capitol [si nici acela intreg] dintr-o “carte” noua.

Da, da, stiti bine ca inca nu imi pot denumi micile inspiratii artistice carti, fara sa nu fac uz de ghilimelele de rigoare. Nu m-am considerat niciodata o scriitoare, ci o impartasitoare si nimic mai mult.

Oricum, diseara sper sa pot pune primul capitol din noua “capodopera” a mea!

Nu cred ca o voi posta aici, ci mai degraba pe Night Avenue, unde voi incerca sa pun totul intr-o ordine care sa va placa si sa va atraga, dar mai ales sa ma indemne sa da-ti share, sa “ciripiti” si la altii despre capitol si sa faceti ce stiti cel mai bine: sa imi impartasiti ideile, opiniile, impresiile voastre🙂

Nu stiu daca printre membrii blogului se mai numara oameni care mi-au mai citit lucrarile pana acum, dar daca da, sper sa ne revedem in sectiunea de comenturi, pentru cei noi nu va sfiiti sa va luati de mine daca gresesc, cum am mai spus, n-am mai scris de foarte mult timp!

Diseara fac public si numele “cartii”, dar si cateva informatii suplimentare pentru a putea face anumite conexiuni.

Sneak Peek: Avem de-a face cu planeta Pamant, dar peste multi, multi ani! Totul este schimbat radical si nimeni nu mai intelege nimic.

O sa aveti parte de cateva capitole mai tumultoase, cu informatii care mai de care, dar totul trebuie tratat ca o simpla frantura de imaginatie!

Dar atat despre ce urmeaza cu scrisul meu…

…………………………………………………………………………..

De ce imi doream, de fapt, sa vorbesc cu voi este ca trebuie sa lamurim anumite aspecte pentru blog. Stiu ca o sa scriu mult asa ca va anunt de pe acum o sa scriu mult si nu stiu daca totul o sa si aiba sens pentru toti!

1. Ce facem cu blogul?

Hmm, buna intrebare! Dupa cum ati observat am schimbat design-ul la blog, ceea ce sper sa va bucure. De acum puteti sa lasati comentarii mai usor, sa da-ti share sau mai stiu eu ce..

Dar totusi, ce facem in viitor?

Eu nu mai am cand sa mai traduc, dar mi-ar face deosebita placere sa facem din nou o echipa numeroasa care sa traduca. Eventual cateva/cativa doritori care sa traduca impreuna, sa nu fie mult, sa nu fie obositor. Nici macar nu trebuie sa stiti extraordinar de bine engleza, va mai pot ajuta eu la anumite fraza/expresii, sau putem face un grup, pe Facebook, etc. unde ne/va puteti da sfaturi reciproc. [Asta chiar suna bine!]

Stiu ca v-am tot batut la cap cu cine traduce, etc, dar in acest moment nu avem pe nimeni care sa faca asta! Si nu ma refer doar la ocazionalele stiri pe care le posteaza Andreea [multumim, Andreea], ci ma refer la fan-fic-uri, adevaratul motiv al acestui blog!!

Asa ajung la urmatoarea intrebare:


2. De ce s-a infiintat Damon Salvatore?

Ei bine, nu stiu daca va mai amintiti ca la inceput ne numeam exact asa cum avem adresa, adica: For Damon Salvatore Lovers, de la numele primului fan-fic tradus de mine aici. Imi amintesc si acum ca eram atat de entuziasmata incat traduceam cinci-sase capitole pe zi, poate chiar mai mult, si stiu ca la inceput nici macar nu citea nimeni, le traduceam asa de nebuna, apoi ati inceput sa veniti, sa impartasiti aceeasi pasiune ca mine pentru cuplul Damon si Elena.. si pentru asta va multumesc!

Trebuie sa intelegeti putin si din spatele scenei unui blog. Am sa va enumar cateva din indatoririle pe care trebuie sa le aiba un blog-keeper:

– mereu sa te asiguri ca ai o tema care sa fie pe placul cititorilor;

– sa te asiguri mereu ca oamenii se simt bine la tine pe blog;

– sa incerci sa faci postari care sa atraga, nu sa plictiseasca;

– sa petreci cel putin o ora-doua pe aici, chiar daca nu faci neaparat ceva extraordinar;

– sa ai grija ca totul sa fie la indemana utilizatorilor [adica voi], sa fie usor de accesat, sa nu trebuiasca sa ai doisprezece clase pentru a functiona cu interfata blogului, etc

Dar cel mai important lucru: pentru ca un blog sa functioneze, el are nevoie de cititori, de oameni care sa intre, sa il viziteze, sa aduca alti cititori, sa ajute asa cum pot..

Asa ca, desi nu imi sta in caracter sa ma milogesc, am sa va rog sa incercam impreuna sa readucem spiritul DS inapoi acasa!

Blogul acesta inseamna foarte mult pentru mine, in special pentru ca eu l-am facut dintr-o pasiune pe care o am si acum!

Stiu cat este de greu sa te remarci cand esti deja: vechi si ponosit, mai ales ca Blogosfera din Romania a luat o amploare covarsitoare! Tot mai multe bloguri s-au dedicat relatiei celor doi si este normal ca voi sa cautati ce este cel mai bun, nu va condamn si nu am sa o fac niciodata, vreau doar sa incercam sa ne reconstruim casuta inapoi.

asa ca fac apel la voi: haideti sa ne mobilizam cu totii si poate reusim sa gasim cat mai multi traducatori care sa ne ajute! [Da, stiti poezia: e-mail la adresa theo_petcan@yahoo.com cu numele si varsta].

Cam atat pentru astazi! O sa postez mai tarziu link-ul cu primul capitol si maine sper sa termini un alt capitol, sau sa termin Kiss of Dawn🙂

O seara frumoasa~!

Pupici,

Theo~

One thought on “Hello People (:

  1. Buna, Theo… cat de mult ma bucur sa aud cele zise mai sus de tine, chiar imi doream de mult ca blogul sa redevin acel “taram al fanteziei lumii lui Damon”, ups!:)) sunt si eu mai ametit, ce sa fac… eu unul imi doresc enorm ca contribui la readucerea sentimentelor de altadata, desigur da-mi permiti acest lucru. Sper sa nu fie o problema ca sunt un “the boy”:)), iubesc TVD si in special acest blog, am ramas fidel si ma bucur foarte mult, ca nu am dat bir cu fuga in alta parte, insa imi doresc foarte mult sa mai pot post noi fan-fictions pe “taramul numit fordamonsalvatores”. Cu toata dragostea si stima, un fan infocat al blog-ului!!!

    Like

Tell us your opinion...

