Maine se lasa cu scantei


vampire_diaries_ver45_xxlgNu ştiu voi dragelor/dragilor, dar eu una abia aştept mâine! Nici nu ştiu dacă o să dorm sau o să aştept până la cinci pentru a putea vedea primul episod din sezonul cinci al seriei noastre foarte îndrăgite: Jurnalele unui vampir!

Aparent, dacă tot au dat “release” la pozele postate mai jos printre care se numără: Bonnie, Jeremy, Elena, Katherine, Stefan, Silas şi Matt şi producătorii îmi par foarte bine îndrăgostiţi de vampirul nostru preferat! Poza promoţională cu el încă  nu a fost făcută publică. După cum ştiţi în seara aceasta apare la ei primul episod, aşa că mă aştept ca în cursul acestei seri să se posteze şi poza promoţională cu Damon Salvatore!

Scriu acest post pentru a face un fel de re-cap al sezonului anterior, dar pe parcurs mi-am dat seama că de fapt vreau să vorbesc despre sfârşitul grandios al sezonului!

Ce părere aţi avut de confesiunea care mie una – mi-a dat bătăti de cap – a Elenei pentru Damon. Pentru o secundă am fost convinsă că o să îl aleagă din nou pe Iepuraşul-Stefan şi  nu prea eram de acord cu asta – evident!

Mă aşteptam să aibe din nou un fel de “sunt rebelă şi o ştiu” atitudine, dar am fost plăcut surprinsă când Elena în sfârşit a decis că e timpul să mai şi aleagă! Vorba aceea: dacă te-ai îndrăgostit de o a doua persoană în timp ce erai cu prima, alege-o pe a doua – înseamnă că nu o iubeai suficient pe prima de te-ai îndrăgostit de cealaltă/celălalt! Voi ce ziceţi?

Cu nerăbdare aşteptăm ziua de mâine!!

2 thoughts on “Maine se lasa cu scantei

Tell us your opinion...

