Crazy much?


backgroundHei, hei, hei!

Aşa cum am promis mai de dimineaţă, am fost asaltată de tot felul de idei trăsnite şi mai ştiu eu ce, dar într-un final am decis că ar fi fain să organizăm ceva aici pe blog de Haloween!

Ştiu că, spre binele meu, Halloween-ul o să pice joia sau miercurea?, aşa că party-urile se vor ţine în weekend-ul de dinainte sau de după H. Aşa că mă gândeam că în seara destinată sperieturilor, dăruitului spiritelor rele pentru a le înbuna, să ne adunăm cu mic cu mare, aici pe blog.

Da, ştiu, sună groaznic! Dar mă gândeam la o temă pe măsură şi la un post în cadrul căruia să putem comenta. Un film, o melodie, un costum, totul în ton cu sărbătoarea.

Sau ne-am putea costuma! Ha, hilar! Toate am fi Damon! Mnu.. glumesc.

Revenind, sincer nu am aşa idei grandioase, dar aş vrea să sărbătorim într-un fel evenimentul ăsta, ca într-o familie..

Aşa că invitaţi-vă prietenii, rudele, amicii şi câinele sau pisica să ni se alăture într-un fel de „online” party.

Stupid? Mda, posibil. Dar cui îi pasă! Tu tot în pijamale poţi să stai, tot cu ceaiul/cafeaua/sucul/apa lângă tine, alunele/floricelele de porum sau chestii de genul sunt opţionale. Aşa că, deranjul n-ar fi mare, dar în loc să fim face-to-face undeva putem să fim face-to-screen-to-face!

Ce ziceţi? Nebună? Probabil😀

Aştept să îmi răspundeţi la invitaţie până sâmbătă şi de acolo decidem dacă asta o să fie un dead-end sau o să o punem în practică!

UPDATE: Halloween-ul pică de azi fix într-o săptămână!

LATER UPDATE: Putem sa ne facem propriul radio pentru seara respectiva [toti ascultam aceeasi muzica, probabil cu dedicatii etc], sau putem sa avem o sectiune de “readying out loud” scene / pasaje din cartea noastra preferata din seria “Jurnalele unui vampir”… Idei?

6 thoughts on “Crazy much?

  1. Nu mi se pare o idee nebuneasca, ci din contra geniala ! Chiar m-am gandit la un costum de Haloween… Sper sa puneti in practica aceasta ,,petrecere online”‘ ca sa zic asa.
    P.S: Imi era dor sa scriu comentarii aici , n-am mai facut-o de ceva vreme :))) orcum nu m-am lasat de citit pe acest minunat site :*

    Like

    • Serios? Chiar ai fi interesata? WOW! Ma simt onorata daca ne-ai da curs invitatiei!

      O sa ma mai gandesc la tot felul de lucruri pe care le putem face! Poate deschid cateva pagini noi sub categoria Halloween si mergem de acolo!

      Daca ai vreo idee nu ezita sa ne-o sugerezi!😀

      Like

  2. Theo, o idee geniala!! Numai ca unii dintre noi (printre care si eu) o sa fim plecati de Halloween..😦 Dar asta nu inseamna ca nu o sa fiu cu “spiritul” la voi.. :))

    Like

Tell us your opinion...

