Hello November Giveaway


Buna dragelor/dragilor,

Pentru luna Noiembrie, asa cum am tot continuat sa promit, am pregatit un concurs mai maricel aici pe blog! Desigur ca si Decembrie se va anunta cu scantei avand in vedere ca vine atat ziua mea cat si a Simonei!

Noiembrie pentru mine mereu a fost un fauritor, ceva care desi imi lua culorile de verde aprins si mirosul de iarba proaspata, imi aducea in nari sfarsit de sezon de struguri, dar cel mai important imi dadea si inca imi da mirosul de mere coapte!

Nu uit, desigur, nici covrigi calzi si plini de miasma de faina bine facuta si ingrediente adaugate cu maiestrie! De altfel, tot lui Noiembrie, ii permit sa ma lase sa gust placinta cu dovleac sau mereu, dovleacul copt sau nucile coapte in cuptor pe care le serveam drept alune si ma credeam o printesa de rang inalt!

Astfel, pentru mine Noiembrie a fost ceva magic mereu! Si sper ca anul acesta sa il pot sarbatorii alaturi de voi!

Stiu ca premiile nu sunt foarte tentante, nu toate oricum, dar sper sa ne distram participand la acest concurs si sa va aduceti cat mai multi prieteni sa incerce!

Succes tuturor!

Read more >>

Tell us your opinion...

