Hello beautifuls


932e33d1c01069e70c07e43c800d9e78Bună dragelor/dragilor,

Scriu acest post pentru a lămuri anumite lucruri. După cum aţi văzut sau nu, am postat mai devreme săptămâna trecută un poll în care vă întrebam voi ce aţi vrea să mai vedeţi pe blog.

Bineînţeles toată lumea a ales Fan-Fic-uri. Şi nu condamn pe nimeni, ideea este că avem nevoie de voi pentru a duce blogul ăsta mai departe! Pentru a vă oferi ceea ce doriţi trebuie să ne ajutaţi şi voi pe noi. Şi nu vorbesc acum doar de tradus (voi reveni la subiectul acesta mai jos), ci vorbesc prin susţinerea voastră. Un like pe Facebook, un share pe Twitter, un comentariu (cel mai important, care ne motivează să continuăm şi să ne mobilizăm pe treabă)! Ideile voastre ne ţin sufletul la gură, avem de voi ca să trăim, altfel… nu am mai fi aici!

Voi sunteţi cititorii noştri, iar noi avem nevoie de suportul vostru. Avem nevoie de oameni care să se implice în discuţiile noastre pentru că mie una îmi este dor de familia DS! Da ştiu că m-am lăsat extrem de prinsă de Shattering Words, dar asta nu înseamnă că nu am mai postat aici sau că am dat bir cu fugiţii! Din contră, eu încerc să vă ţin cu mine atât aici cât şi pe SW. Dar asta nu înseamnă că oblig pe cineva să facă ceva ce n-ar dori. Vreau doar să mă înţelegeţi că dacă eu postez, Andreea postează, dar nimeni nu ne trimite niciodată feed-back înapoi, noi o să rămânem cu impresia că vorbim degeaba.

Ştiu că multe/mulţi dintre voi au bloguri şi ştiu cred că cel mai bine cât de obositor este să ai un blog, darămite două (bine.. trei). De asta spun că ştiţi cum este. Şi deşi părem o echipă mare, noi tot avem nevoie de ajutorul vostru! Avem nevoie de share-ul vostru, de comentariul vostru, de voi în general.

Revenind la tradus. Credeţi-mă că zilnic aş posta fan-fic-uri! Dar nu are cine să le traducă. Ce se face aici pe blog este din bunătatea fetelor de a-şi dedica o bucată de timp blogului! Anca traduce un fan-fic, Deea vă traduce ştirile, Mădă vă aduce alt fan-fic, Andreea este a douăsprezecea şi traduce numai când se poate şi apreciem efortul!, Criss vă aduce recenzii, eu şi Simona la fel. Eu vă mai şi scriu, vă aduc poze, vă schimb tema, vă ajut când nu înţelegeţi.

Dar deşi suntem atâtea, cum îmi scotea ochii cineva, de fapt noi nu avem timp! Cu două traducătoare constante de abia reuşim să facem câte un capitol pe săptămână/fic! Aşadar, apelez la voi şi la timpul vostru preţios şi vă invit să vă alăturaţi echipei. Nu oferim multe, doar satisfacţia pe care v-o aducem vouă cititorilor!

Mereu am spus că acest blog este o familie, nu o companie unde fiecare are funcţii şi/sau drepturi şi alţii ba. Aici suntem egali. Dacă internetul a creat vreo minune aceea este că aici suntem egali. Nu mă interesează că eşti în pijamale când citeşti asta, cum nu mă interesează dacă vrei să te vopseşti roz! Aici eşti la fel de egal cu mine, cum sunt eu cu oricine.

De asta vreau să redevenim micuţa familie care ne formasem aici! Sper să vă readuc din nou spiritul şi dorinţa DS şi să redevenim ce am fost o dată! Mai ales că acum vin sărbătorile sper să veniţi cu toţii şi să ne distrăm ca altă dată!

Vă pup,

Theo

adresa de contact:   theo_petcan@yahoo.com

sau direct de la contact form de mai jos! Multumim!

Tell us your opinion...

