Recenzie: “Fericirea mea eşti tu” de Jamie McGuire


Fericirea mea eşti tu (Beautiful #2)

 by Jamie McGuire



 
 
 
 
O nouă întâlnire cu Abby şi Travis…
Travis Maddox a învăţat două lucruri de la mama sa înainte ca aceasta să moară: Iubeşte mult. Luptă şi mai mult pentru iubirea ta.
În FERICIREA MEA EŞTI TU, viaţa lui Travis e plină de femei care vin şi pleacă, de jocuri de noroc ilicite şi de violenţă. Însă tocmai când Travis se consideră invincibil, Abby Abernathy îl pune la pământ.
Fiecare poveste are două versiuni. În FERICIREA ÎNCEPE AZI, Abby vorbeşte în numele ei. Acum e timpul să citim povestea prin ochii lui Travis

 …………………………………………………………………………………..
Doresc sa multumesc Editurii Trei pentru oportunitatea de a citi aceasta carte!
Cartea poate fi comandata AICI
 
 

“One of these days you’re going to fall in love, son. Don’t settle for just anyone. Choose the girl that doesn’t come easy; the one you have to fight for, and then never stop fighting. Never”

Gândurile mele (Theo):
De obicei nu sunt de acord cu multe lucruri, dar de data ceasta am
tratat cartea aceasta ca pe un roman al seriei, dar ca pe o continuare. Sau cel
puţin asta am vrut să fac iniţial, dar apoi mi-am dat seama că nu pot să joc aşa,
că mă aburesc şi probabil enervez singură, aşa că am trecut la nivelul următor şi
am acceptat ideea că era vremea să citesc povestea din două puncte de vedere
total diferite, dar implicate la fel de mult şi în aceeaşi ordine şi în acelaşi
sens.
Totul se petrece la fel ca şi în primul roman „Fericirea începe azi”,
doar că de data asta aflăm punctul de vedere al lui Travis în legătură cu întreaga
poveste şi nu mai suntem captivi doar în punctul de vedere al lui Abby. Lucru
pe care l-am apreciat având în vedere că de multe ori mă ghidez după ideea că
trebuie să ştii ambele versiuni ale poveşti pentru a te decide care este adevărul.
Travis Maddox sau Travis Mad Dog Maddox este unul dintre oamenii care
nu ştiu ce este aceea iubire, sau au uitat cum arată aceasta. Un play boy
incurabil şi un luptător de lupte ilegale, Travis a fost mereu cel care ştia ce
să spună sau mai bine spus ce să nu spună pentru ca femeile să fie oricum la
picioarele lui gata să i se ofere chiar şi pentru o noapte. Sau câteva ore.
Doar că o dată cu vârsta şi faptul că maturizarea evidentă care pusese
stăpânire pe el încă de la cinci ani, nu fac altceva decât să întărească atracţia
cititorului către personaj. Faptul că în prima carte suntem lăsaţi cu destule
mistere în privinţa personajului, volumul doi nu face altceva decât să ne
deschidă ochii asupra faptului că de fapt întregul mister al lui Travis era, de
fapt, în sinceritatea lui.
Dacă în primul volum Travis din punctul de vedere a lui Abby mi s-a părut
un porc misogin, enervant, dar totuşi foarte bine calculat, care deşi de îndepărta
avea o modalitate să te aducă înapoi, în volumul doi an înţeles mai mult decât
poate aş fi vrut. Travis gândeşte mai mult decât lasă să se vadă, iar faptul că
majoritatea cărţii este un fel de monolog interior al acestuia (nu înţelegeţi
greşit, întreaga acţiune este relatată din punctul lui de vedere – aşa că nu
este vreo plictiseală cumplită) m-a ajutat să percep barierele proprii şi să îi
înţeleg adevărata nebunie pentru Abby.
Dacă pentru mine călătoria şi decizia lui din Las Vegas în primul volum
mi s-au părut ciudat de abstracte şi enervante, acum am înţeles de fapt
consistenţa. Şi nu ştiu dacă vreo secundă pe parcursul cărţii m-am simţit
exteriorizată, ca şi când gândurile lui de mascul alfa mi-ar fi scurtcircuitat
neuronii. Experienţa acesta m-a făcut să înţeleg că oricine este într-un final
la fel de bun sau de rău ca şi ceilalţi, dar că o dată ce ajungi să dai fiecare
strat de suferinţă, durere sau fericire pe care persoana respectivă a
suferit-o, toţi suntem la fel.
Recomand cartea celor care au citit „Fericirea începe azi”, pentru a
putea percepe mai bine acţiunea, pentru a înţelege şi pentru a devora la liniştea
lămpii de citit forţa tumultoasă a unui om căruia nu ştiu dacă i-aş fi acordat
o a doua şansă. Vreodată.

 

Lectură plăcută!
 

 

 

 

Tell us your opinion...

