De ce am plecat…


images (2)Bună dragelor şi dragilor,

 

Aparent, fair-play-ul nu mai este la modă şi cum acest lucru poate să fie deranjant la un moment dat am decis să îmi exprim opinia şi aici. O să o iau cu începutul.

Acum doi ani am infiinţat alături de Simona blogul Shattering Words şi după doi ani de muncă şi compromisuri s-a ajuns la divergenţe pe care eu una, personal, nu le-am mai acceptat, aşa că am decis să părăsesc Shattering Words şi să mă întorc la locul meu de baştină: acest blog. Desigur am schimbat aici numele, din Damon Salvatore Blog am devenit (peste noapte) Damon’s Reading Club.

Am ales o schimbare pentru că aveam nevoie, atât eu cât şi echipa mea căreia îi mulţumesc pentru susţinere şi pentru că a avut grijă de acest blog cât eu am fost prinsă în altceva. De acum pe acest blog veţi găsi atât informaţiile bine-cunoscute despre personajul vostru preferat (ştiri, articole, fan-fic-uri), dar şi o promovare de cărţi. Datorită oamenilor care ne sponsorizează, am decis să aloc o parte din acest blog şi lor. Recenziile oferite către voi vor fi semnalate ca atare, iar sponsorii noştrii vor fi răsplătiţi de bunătatea voastră pentru că ne citiţi munca.

Sper ca decizia mea să nu supere pe nimeni, să nu aducă conflicte şi să nu deranjeze pe niciun participant la blog. Consider că am reuşit să aducem acest blog la o impresionantă cifră datorită vouă. Nu este uşor să urmăreşti un blog, dar nici să îl scrii. Dacă de acum lucrurile vor fi puţin ciudate – pentru început, până când se familiarizează toată lumea cu noua idee – sper ca pe parcurs să ne susţineţi în continuare.

Nu îmi place să bârfesc, aşa că de aceea am ales ca partea mea de poveste să rămână nespusă, nu mă interesează ce spun alţii, mă interesează doar ce faceţi voi. Aşadar, nu o mai lungesc, şi vă invit să ne urmăriţi în continuare, să ne vizitaţi în continuare şi să fiţi alături de noi în continuare.

Vă doresc o zi de luni superbă, alături de persoanele care vă înseninează ziua prin lucruri mărunte!

Îmbrăţişări,

Theo

4 thoughts on “De ce am plecat…

  1. Urmaresc blogul asta de foarte mult timp si pot spune ca m-am indragostit de el de pe vremea in care continea doar fan-fic-uri (de care app. imi e dor), daca ii se schimba putin tematica si devine mai diversificat cu atat mai bine, cred ca sunt una din multii cititori care vor fi aici la orice post, citind atat recenzii cat si articole , pentru ca noi nu ramanem aici doar pentru TVD ci pentru ca apreciem munca voastra. Teo e decizia ta, si nu cred ca ti-a fost usor, dar asta e uneori se intampla si asta, munca pe care o depui tu si ceilalti membrii ai echipei este de apreciat, ati ridicat blogul de la zero, pot spune ca “For Damon Salvatore Lovers” a crescut prin munca voastra, deci astep orice post despre orice❤

    Liked by 1 person

    • Carro,

      Iti multumesc mult de tot pentru cuvintele frumoase si pentru sustinere. Chiar ne-am straduit enorm sa facem acest blog sa devina ceea ce este astazi, iar faptul ca mai exista oameni care sa aprecieze asta, pentru mine inseamna enorm! Multumesc!

      Te pup

      Like

      • Stiu ce inseamna munca de blogger desi al meu nu a ajuns o mini comunitate cu e al vostru, dar stiu cata munca si cate sentimente se investesc, voi mi.ati fost model, si cred ca nu sunt singura in situatia asta. Cuvintele mele nu fac decat sa sublinieze ceea ce e vizibil:x te pup!

        Liked by 1 person

      • Carro,

        In momentele acestea cuvintele tale imi dau pur si simplu putere! Iti multumim pentru sustinerea continua si pentru ca faci parte din comunitatea nostra! Mica, mare, nu conteaza, atata timp cat te faci auzit si cat cineva iti daruieste o parte din el prin simplul fapt ca iti comenteaza postarea.

        Te pup :*

        Like

Tell us your opinion...

