Cinci ani de bloggărit!


4f01da19448de203ea864c4663a310bcCinci ani de bloggărit!

 

Uite cum a trecut timpul! Un fel de pânză menită să mă lase să îmi imprim viaţa pe ea s-a scurs pe nesimţite în faţa anilor care au trecut neîmbătrâniţi peste ea. Mă simt mică, minusculă chiar, în această lume atât de mare, dar ştiu că după cinci ani de zile sunt alături încă de oamenii care mi-au făcut zâmbetul mai mare, viaţa mai frumoasă şi sufletul mai cald.

Nu am fost niciodată o fire care să întoarcă spatele, dar am fost genul de om care poate s-a lăsat călcat în picioare pentru ca alţii să ajungă sus. Şi m-a durut, atunci, acum, probabil mereu, dar am ştiut ca într-un final să pot să spun stop şi să mă ridic din nou. N-a fost greu, nu va fi greu şi nu se va termina niciodată, dar pentru oamenii minunaţi din viaţa mea, vă datorez toată stima.

Aţi fost alături de mine, la bine, la geu, la tot ceea ce ar fi putut veni sau a venit deja. Mi-aţi fost alături, m-aţi ajutat nespus, m-aţi ridicat, mi-aţi arătat un drum. Vă ţin minte pe toţi; de ce? Pentru că fiecare dintre voi, la un moment dat, a avut ceva bun să îmi spună. O vorbă de încurajare, un alit copilăresc sau matur, o mângâiere peste ego. Orice. Şi pentru asta, dragii mei, vă mulţumesc.

Vă mulţumesc pentru că ne susţineţi. Vă mulţumesc pentru că aţi avut curajul să vă afirmaţi în blogosferă alături de mine, vă mulţumesc pentru că ne urmăriţi şi pentru că ne ţineţi la curent cu ce mai faceţi voi. Aici, pe facebook, pe twitter, cui îi pasă! Vă mulţumesc că sunteţi involuntar parte din viaţa mea şi că alături de voi am reuşit să construim şi să nu ne mai oprim.

Mulţumesc şi dragii mele echipe pentru efort, pentru muncă, pentru dedicaţie, timp şi prietenie. Sunteţi nişte colege absolut minunate, fantastice, nu v-aş schimba pentru nimic în lume. M-aţi ajutat enorm şi aţi fost parte din grupul ăsta atâta amar de vreme, că nici nu îmi vine a crede că ne cunoaştem de atâta timp. Sunteţi superbe şi vă iubesc!

Şi încă o dată, vă mulţumesc! Aşa, că existaţi şi că îmi faceţi mie ziua mai bună! Vă îmbrăţişez!

Theo~

6 thoughts on “Cinci ani de bloggărit!

  1. 5 ani e ceva!! Felicitari pentru blogareala, pentru munca depusa si pasiunea de a face ceea ce-ti place si sa ne mai auzim inca 5 ani de acum incolo!! 😀

    Liked by 1 person

  2. Cinci ani e doar inceputul pentru voi, e nimic pe langa ce va fi, e unul din pasi si vor mai fi multi pe un drum la fel de luminos sunt sigura, pentru ca munca pe care o depuneti, pasiunea si dedicarea va luminaza pasii in blogosfera. Felicitari pentru ce ati reusit sa claditi,pentru ceea ce scrieti si pentru cum scrieti. Sa nu renuntati niciodata pentru ca nici noi nu vom renunta sa trecem mereu pe aici<3

    Liked by 1 person

Tell us your opinion...

