După stres vine timpul şi pentru relaxare


356c8d24c086019f9c375038d1f0467b

O zi faină dragi cititori,

 

După stresul cu admiterea şi după atâta timp pierdut departe de blog, mă simt vinovată şi nerăbdătoare, totodată, să fac parte din nou din lumea blogăritului! Aşadar, iată-mă aici gata să fac ravagii!

Glumesc, desigur! Dar pentru vara aceasta am plănuite o groază de lucruri minunate pe care le voi dezvălui pe parcurs şi sper, desigur, să reuşesc să le duc pe toate la bun sfârşit! Dar înainte de toate, aş dori să vă spun bine v-am regăsit!

Şi cum opinia voastră contează cel mai mult, sunt curioasă voi ce mai vreţi pe blog, aşa că vă invit să da-ţi un click pe poll-ul de mai jos şi să îmi spuneţi voi ce vreţi să mai facem pe aici!

Vă pup,

Theo

Tell us your opinion...

