Gânduri pierdute în nopți pustiite.


Alex s-a lasat provocat! Pe mine m-a uimit, nu stiu pe voi, dar eu zic sa aruncati o privire! Merita!

Marmota filozofează

Cum lumea adoră să mă provoace… Theo… ^_^

Singur într-o încăpere întunecată, mă alin cu gândurile zilei de ieri; se materializează în mâinile mele, le ating cu degetele; sunt atât de reale, însă atât de fragile, încât, doar dacă aș apăsa puțin mai tare, s-ar spulbera pentru totdeauna din eternitate.

Îmi las capul pe spate, privind prin fereastra dezgolită cerul tulbure de afară. Simt furtuna. Undeva, acolo, în văzduh, se formează o minge electrică, ce se va descărca intens, cutremurând întreg pământul.

Fantoma ta mă bântuie încă din noaptea în care ai plecat. Te văd peste tot, îți simt trupul când ating aerul cu degetele; pielea fină îți lucește sub un strat neted de transpirație, părul ți s-a lipit de frunte, câteva șuvițe ascunzându-ți ochii plini de dorință, iar inima îți bate atât de tare, de parcă ar vrea să-ți spargă pieptul… să-ți elibereze sufletul. Parfumul tău încă-mi căptușește…

View original post 314 more words

One thought on “Gânduri pierdute în nopți pustiite.

Tell us your opinion...

