Scrisoare către tine


Mi-ar placea sa stiu ce parere aveti 🙂

Shadow Self

tumblr_m9m53jN5FX1qitotwo1_r1_500Mi-am lăsat mâinile să îmi acopere faţa pentru că am preferat să fiu sigură că ochii mei nu vor mai putea să te vadă niciodată. Dar stau întinsă în pat, cu ochii spre tavanul fals plin de stele şi îmi dau seama că este mai rău. O dată ce acopăr realitatea eşti mai puternic lângă mine pentru că te văd mai clar, te simt mai bine, te aud mai tare şi te retrăiesc atât de intens.

Mă doare să îmi dau seama că într-un fel sau altul am stricat ceva ce trebuia să fie atât de frumos. Am reuşit să te alung din braţele mele pentru că am preferat să ştiu că îţi fac un bine, am fost egoistă pentru tine, dar n-am crezut că am să sufăr eu chiar atât de mult.

M-am obişnuit să fiu rănită, să fiu urâtă şi batjocorită. Dar n-am să mă obişnuiesc niciodată cu…

View original post 676 more words

Tell us your opinion...

