Fă experienţa şofatului şi mai plăcută – fă-i un cadou maşinii tale: anvelopele Acvila România


Şi ce dacă sunt femeie şi îmi place să conduc?

Recunosc, cu mâna pe inimă, îmi place să mă laud că am parte de cele mai tari senzaţii, iar printre acestea se numără şi şofatul! Unii dintre voi mă consideră că sunt un fel de vierme de bibliotecă, dar în afară de asta îmi place să îmi scot puiuţul la plimbare ori de câte ori am timp.

Şi nu de puţine ori am întâmpinat problema generală sau reacţia: „îţi place să conduci?”, da, îmi place să şofez, îmi place să arăt lumii că mă descurc să fac asta şi îmi place când meşteresc alături de tata la maşină. Nu, să îmi murdăresc mâinile nu înseamnă o problemă. Un lucru bine făcut înseamnă mult pentru mine.

1210 1684 10978

Şi deşi şofatul reprezintă o fericire supremă pentru mine, niciodată nu uit că atunci când şofezi înainte de toate trebuie să ai siguranţă. Aşa că – dacă responsabilitatea reprezintă numărul unu din lista mea de priorităţi – am fost să îmi pun anvelopele de iarnă. Da, mulţi dintre noi nu ştim că deşi nu ninge avem nevoie de anvelopele de iarnă. Iar dacă-i cald afară şi scrie vară oriunde te uiţi, schimbi la cele de vară.

Poate că o să par o aiurită, dar în mare parte este vorba de aderenţă, de siguranţă, de stăpânirea ta asupra maşinii. Şi cum stăteam să mă gândesc anul ăsta de unde îmi iau anvelope noi de iarnă (cele vechi se uzaseră şi n-aveam de gând să risc nimic), am dat peste site-ul celor de la Acvila Romania. Ca tot românu când află de ceva, dă-i şi sună. Sună pe unchiu, mătuşa, purcelu, pisicu şi asigură-te că sunt cele mai bune.

Într-un final m-a convins Andrei, un prieten vechi, care îmi spunea cu entuziasm că el e mulţumit, că merită totţi banii şi că n-am să risc nimic. Am făcut vreo trei ore de surfing pe internet, am vorbit vreo 20 sau 30 de minute cu un consultant al firmei la telefon (au consultanţă gratis şi oamenii de acolo sunt foarte calzi şi primitori, iar dacă habar nu ai cu ce se mănâncă nu îţi face griji, te îndrumă ei către alegerea optimă de care ai nevoie) şi într-un final ne-am decis. Aveam să îmi iau pentru sezonul ăsta anvelopele de iarnă perfecte.

Şi doamnelor, doar pentru că vi se atrage atenţia că sunteţi femei şi nu ştiţi să şofaţi prin nu ştiu ce stereotip idiot, spuneţi-le că voi sunteţi de zece ori mai şoferiţe decât ei şi sunteţi şi la modă. Şi uite aşa m-am ales eu cu anvelopele de iarnă care întrunesc calităţile unei bune experienţe la volan: siguranţă, flexibilitate şi încredere.

Şofat plăcut, dragilor!

Tell us your opinion...

