Nu te simți pregătit pentru iarnă? Ideal Shoping te ajută


Momentele acelea magice de iarnă, cu fulgi imenși de zăpadă, cu oameni înghețați pe dinafară dar cu sufletele încălzite, cu sania pe derdeluș, jucându-ne. Acele momente din sărbătorile din iarnă când efectiv ai da orice pentru ca timpul să se oprească și nimic să nu te mai trezească din acea reverie perfectă. Momentele acelea presărate cu iubire, tandrețe și inimi deschise. O armonie care te învăluie și uită să îți mai dea drumul. Acel gen de sărbători de iarnă.

Îmi amintesc acum două – trei ierni când eram în vizită la niște prieteni și ne-a apucat ninsoarea. Eu și ceilalți copii am plecat să ne alergăm printre fulgii de nea de afară, părinții rămânând în casă, la căldură. Ne-am jucat ore întregi și ne-am simțit minunat.

Dar atunci când, seara, a venit momentul să plecăm, un strat gros de nea acoperise deja totul. Ne-ar fi trebuit ore întregi să deszăpezim totul pentru a putea pleca acasă. Nu puteam nici rămâne să înnoptăm acolo așa că ne-am înarmat cu toții cu voință și cu lopeți pentru a putea face pârtie.

Am stat în frig dând la lopată vreo jumătate de oră, dar nimic nu putea să ne mai încălzească deja mâinile înghețate și nici faptul că după o jumătate de oră nu înaintaserăm foarte mult, iar în urma noastră se așternea deja un alt strat de zăpadă. Nu aveam de ales, trebuia să găsim o soluție rapidă. Atunci a venit vecinul prietenilor noștrii, întrebându-ne dacă ne-am rătăcit mințile de stăm în frigul acela pentru a da zăpada la o parte.

I-a luat pe bărbați de-o parte și le-a spus de freza pentru zăpadă pe care o ținea în garajul său. Ne-a împrumutat freza şi totul a decurs mult mai rapid. Am reușit să deszăpezim totul mult mai rapid și să putem pleca acasă. Vecinul ne povestise cum achiziționase freza de pe site-ul Ideal Shoping, efectuând plata prin credit.

Freza-de-zapada-DIY-ZLST651Q-250x250-horz

Tell us your opinion...

