Simte confortul de acasă cu lenjeriile de pat de la Homex


11ba073528666ce5e1383b075c51a2da

 

Nu este nimic altceva mai reconfortant decât o întâlnire cu patul după o zi stresantă și enervantă la serviciu, școală sau facultate. Iar atunci când intri și îți vezi cel mai bun prieten așteptându-te ești efectiv în al nouălea cer. De ce? Pentru că simți deja căldura și relaxarea ce au să urmeze.

Știu cum este să îți dorești să ajungi cât mai repede acasă pentru a reuși să îți găsești din nou locul, de asta eu vă recomand lenjeriile de pat de la Homex. Și eu am aflat de ele dintr-o pură întâmplare. Eram în vizită la Adelina – o prietenă de când eram de-o șchioapă – și am observat lenjeria ei de pe pat. Am întrebat-o de unde a luat-o și mi-a explicat de unde a cumpărat-o şi cât de repede a fost livrată.

Mi-a plăcut tare mult ideea așa că a petrecut ore întregi să mă hotărăsc pe care să o cumpăr și asta din cauză că pe site găsești o sumedenie de modele. Și nu numai la lenjerii de pat ci și la lenjerii de pat 3d, lenjerii de pat bumbac, lenjerii de pat bumbac satinat, lenjerii de pat pucioasa.

a0039c82119f4a3d07d3dac81f5712f2

Am ajuns la concluzia că într-adevăr o lenjerie de pat bună face diferența. Eu mi-am ales un model simplu, drăguț și cochet în același timp care mi ridică moralul și mă face să mă simt ca un fel de prințesă atunci când ajung acasă.

 

Vă recomand să intrați pe site-ul Homex și să vă alegeți modelul pe care vi-l doriți pentru că numai voi puteți să dați personalitate dormitorului vostru, să îl decorați așa cum v-ați imaginat, dar cel mai important: să ajungeți în acel loc unde să puteți inspira și vizualiza simfonia de mirosuri și culori specifice locului de acasă.

 

 

Tell us your opinion...

