NEWS/ Nina Dobrev vorbește despre planurile ei pentru sărbători și dezvăluie că tocmai și-a cumpărat o casă în LA


Ben Rose/Getty Images for Restoration Hardware

Ben Rose/Getty Images for Restoration Hardware

Nina Dobrev împreună cu personajul interpretat, Elena Gilbert, au ceva în comun: dragostea lor pentru familia lor!

Starul din The Vampire Diaries ne-a spus de ce este cea mai încântată pentru acest sezon și, atenție spoiler!, are legătură cu familia, prietenii și focul! Frumoasa bulgăroaică nu poate mereu să se întoarcă acasă, așa că o să absoarbă tot timpul pe care îl poate avea cu familia.” Sunt cu adevărat foarte încântată și abia aștept să îmi petrec timpul cu familia de sărbători. Din moment ce nu apucăm să ne vedem cu toții foarte mult în timpul anului, îmi place să profit la maxim de timpul pe care îl petrecem împreună,” a spus aceasta.

Spre deosebire de personajul din serialul celor de la CW, Nina nu trebuie să poarte un inel pentru a ieși afară în soare, ceea ce merge de minune pentru aceasta, deoarece cât timp va fi acasă va petrece foarte mult timp la soare în această iarnă!

” O să avem parte de distracție, zile pline de snowboarding cu fratele meu și să ne petrecem nopțile în jurul șemineului cu familia mea, în speranța că vom face cât mai multe amintiri frumoase.”

Chiar dacă aceasta spune că nu poate de fiecare dată să meargă acasă să își vadă familia, Nina are noua ei casă! Tânăra actriță de 25 de ani tocmai a cumpărat o casă în Los Angeles unde abia așteaptă să se distreze cu prietenii ei.

” Unul dintre lucrurile mele favorite de făcut este să țin o petrecere în pijamale, unde prietenele mele și cu mine putem să stăm împreună, să încercăm împreună bucătăria și noi rețete și doar să ne bucurăm una de compania celeilalte,” a spus aceasta.” Îmi place de asemenea să dau o noapte a jocurilor cu parade de alergat și toate cele! Sunt extrem de entuziasmată să țin aceste seri de cine și seri de jocuri o dată ce voi termina cu decorarea casei mele.”

Tell us your opinion...

