Creeazăți propiile tale etichete cu mesaje alături de LabelPrint


slide-1

Personal sunt un mare fan al etichetelor adezive. Le am peste tot, oriunde, și mereu îmi place să îmi înfrumusețez un caiet sau o carte cu ele. Mi se pare că le fac mai persoanle, sau îmi exprim efectiv sentimentele în legătură cu ceva și că așa mă pot exterioriza mai bine. De exemplu pe cartea mea de Algebră Liniară o să găsiți o superbă etichetă cu un ”annoyed face”. Dar puteți să vă scoateți zeci de modele și să le lipiți oriunde.

Cei de la LabelPrint au o experiență de peste zece ani în domeniu și sunt oameni excepționali care fac o treabă la fel de excepțională. Sunt oameni care mie îmi fac viața mai frumoasă atunci când mă anunță că etichetele mele au ajuns.

cats

Pentru cei care nu sunt familiarizați cu ceea ce înseamnă etichete adezive vă las mai jos câteva rânduri pentru a vă face o idee:

Adezivul este liantul dintre substrat şi materialul imprimat, şi are unul dintre cele mai importante roluri, fiind cel care determină natura etichetei. În functie de mediul în care sunt utilizate etichetele ulterior, şi scop, acestea pot fi de mai mai multe tipuri, precum cele permanente sau cele care nu lasă urme când sunt implicate cicluri repetate de închideri-deschideri precum în cazul etichetelor reclosure. Compoziţia adezivilor este pe bază de apă, UV sau diferiţi solventi pentru formule speciale.
Materialele pentru imprimare sunt variate şi au la baza în majoritatea cazurilor hârtie, dar pentru durabilitate se recomandă cele din polipropilena.

Tell us your opinion...

